De aantrekkelijkheid van verschillende smartphones

jurrian120

Senior Member
Mis de telefoon van OnePlus. Denk dat er hier een heleboel zijn die die willen boven de keuze die u ons geeft. Ook de tel die ik ga nemen als volgend toestel.

• Like
Waarderingen: NenM

ruftman

Senior Member
In welk kader en met welk doel wordt dit onderzoek gehouden?

Wordt ik geacht om ervan op de hoogte te zijn hoe de aangegeven smartphones er uit zien? (voor mij lijken de meeste smartphones namelijk nogal op elkaar). Moet ik zelf de plaatjes bij de namen zoeken? Zo ja, dan gaat de enquête al gauw meer tijd kosten, waardoor mijn motivatie om hem in te vullen afneemt.

Daarnaast, wat bedoel je met aantrekkelijkheid van de smartphone? Gaat het daarbij om het uiterlijk of de techniek, de mogelijkheden, de accuduur, etc?

Als je een grote respons wilt van je enquête, dan zou je meer informatie moeten geven.

Gezien je postgeschiedenis (1 bericht), heb ik het vermoeden dat je een account hebt aangemaakt alleen om deze enquête te kunnen houden?

Laatst bewerkt:

NenM

Member
In welk kader en met welk doel wordt dit onderzoek gehouden?

Wordt ik geacht om ervan op de hoogte te zijn hoe de aangegeven smartphones er uit zien? (voor mij lijken de meeste smartphones namelijk nogal op elkaar). Moet ik zelf de plaatjes bij de namen zoeken? Zo ja, dan gaat de enquête al gauw meer tijd kosten, waardoor mijn motivatie om hem in te vullen afneemt.

Daarnaast, wat bedoel je met aantrekkelijkheid van de smartphone? Gaat het daarbij om het uiterlijk of de techniek, de mogelijkheden, de accuduur, etc?

Als je een grote respons wilt van je enquête, dan zou je meer informatie moeten geven.

Gezien je postgeschiedenis (1 bericht), heb ik het vermoeden dat je een account hebt aangemaakt alleen om deze enquête te kunnen houden?
Bedankt voor het meedenken. Het onderzoek gaat over de positionering (gedachte bij een product in het hoofd van iemand) van de Apple iPhone ten opzichte van de concurrenten. Wij schatten in dat de consument de iPhone hoger positioneert dan iedere andere smartphone. Er is dus bewust voor gekozen om de enquête zo simpel mogelijk te houden, zodat degene die de enquête invult direct afgaat op zijn gevoel.

Uw bericht komt goed doordacht en meedenkend over. Dit stel ik enorm op prijs. Opbouwende kritiek is ontzettend fijn.

Ik ben eventueel ook nog op zoek naar deskundigen op het gebied van de smartphonemarkt en smartphones over het algemeen. Mocht u mij hierbij kunnen en willen helpen, dan hoor ik dat graag.

Ontzettend bedankt.

philpend

Senior Member
Ik denk dat je niet de illusie moet hebben dat op dit forum 'de gewone consument' te vinden is. Ik mag hopen dat je deze enquête ook uitzet op andere fora, bijvoorbeeld van de libelle of van voetbal international, want anders zou je wel eens heel atypische resultaten kunt krijgen.

NenM

Member
Ik denk dat je niet de illusie moet hebben dat op dit forum 'de gewone consument' te vinden is. Ik mag hopen dat je deze enquête ook uitzet op andere fora, bijvoorbeeld van de libelle of van voetbal international, want anders zou je wel eens heel atypische resultaten kunt krijgen.
Bedankt voor deze nuttige aanvulling. Hier is inderdaad aan gedacht. Zoiets zou inderdaad tot een onbetrouwbaar beeld kunnen leiden.

Bovenaan