CPU Database

peterdimitri

Senior Member
okay nu ik dit heb gelezen is mijn zelfvertrouwe als electro monteur die instalaties test en binnekort ook in bedrijfsteller zou gaan doen flink ingezakt o_O dat julie dat allemaal wete WTF hebbe julie eproms in je hooft gestopt ofzo. van 512 KB met alle info regels van een mobo. dammik moet de treads duidelijk volgens der valt veel op te steken zie ik =). alleen beetje jammer dat ik een huis tuin en keuken vol meter heb kan wel 1 via werk lene maar niet de hele compo lang vrees is :p

Bauke van den Berg

Senior Member
Ik heb alleen geen VDDA gevonden?

Dat moet de Phase Locked Loop voedingslijn zijn. Lijkt mij dus ook dat die extern wel ergens te vinden moet zijn, rondom de CPU.

Datasheet Bron

Betreft overigens een S939, maar lijkt me vrij gelijk.
Er wordt gerefereed naar een +-200MHz signaal met 35mA stroom.
Daar zit prolly een klein capje aan, maar denk niet dat het veel meer soeps is.

Laatst bewerkt:

Bauke van den Berg

Senior Member
Hmm, volgende keer als ik hem weer op de kop heb maar ff zoeken dan. Aan de bovenkant belemmert mijn Mugen 2 het zicht een beetje. Heb iig de meetdraadjes voor de rest aangesloten, zal morgen ff stukje restprint doorboren zodat ik een paar terminals aan kan sluiten om mijn meetklemmen aan te haken.

petervandamned

Senior Member
Hier een 021 dus. Lekker hoor dat systeem van TNT.
Pfffffff

Nou was al bezig geheugen te testen enzo
Denk dat lage cl het boven hoge mem speeds moet doen hier.

021 - petervandamned

Laatst bewerkt:

Clemens van Renesse

Senior Member
Is het misschien ook leuk om onderverdeling te maken wie in welke categorie meedoet (dus boven of onder 0, of beide?). Dat is denk ik ook wel leuk om te zien...

(ik doe btw niet mee aan de compo, maar vind het leuk om te volgen)

M-R-D

Member
heb die van mij ook al een tijdje binnen, echter was ik te druk aan het spelen ermee om te posten hier (kan inmiddels op 4450 MHz superPI-en met mn TRUE)

in ieder geval hier het serienummer ervan:
SN: Y352942C00639

Pnut1979

Senior Member
wohooooo mijnes is binnen ik ga vanavond foto maken van de cpu ben nu even met de kids bezig

Y352942C00015 heb ik in ieder geval

Bovenaan