1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Corsair K70 rgb MK2 Profiel in geheugen zetten

Discussie in 'Toetsenborden, muizen en overige invoerapparaten' gestart door nitro1973, 20 feb 2019.

1. nitro1973

nitro1973 Senior Member

Sinds:
    23 sep 2005
    Hallo HWI leden

Ik krijg met geen mogelijkheid een profiel in het geheugen van mijn Corsair K70 rgb MK2 toetsenbord.
    Hoe pak ik dat aan, zie wel het geheugen in de software

2. Enterprise1701

Enterprise1701 Senior Member

Sinds:
    5 dec 2010
    upload_2019-2-20_20-42-29.png

Neem aan dat je dit bedoel? Als je daarop zou klikken moet het werken

Wim Visser vindt dit nuttig.
  3. nitro1973

nitro1973 Senior Member

Sinds:
    23 sep 2005
    Het gekke is dat ik dat icoontje niet te zien krijg

4. jurrian120

jurrian120 Senior Member

Sinds:
    26 aug 2011
    Je kan alleen maar profielen naar het geheugen schrijven als deze statisch zijn (er zijn nog een paar opties maar niet veel).

Dus je maakt een nieuw profiel aan en rechts onderin zie je een optie om hem over te zetten naar een hardwareprofiel. Vanaf dat moment kan je hem configureren. Configureer je hem eerst kan je hem niet wegschrijven naar een hardware profiel en maakt hij er standaard een softwareprofiel van.

5. nitro1973

nitro1973 Senior Member

Sinds:
    23 sep 2005
    Oke duidelijk ga ik daar naar kijken. Vind trouwens wel het typen van text erg lastig met dit toetsenbord heel vaak dubbele aanslagen. Ligt dat aan mij of is dit ook ergens in te stellen

6. nutty

nutty Senior Member

Sinds:
    10 okt 2009
    In windows keyboard settings misschien?

7. nitro1973

nitro1973 Senior Member

Sinds:
    23 sep 2005
    Of zou het dit zijn? Heel vaak gaat ook het invoeren van wachtwoorden niet goed daardoor.
    Ga het programma maar is proberen

Problems with Key Chatter, Key Double Typing
    • Confirm that you have this issue using Switch Hitter.
    • Try a different polling rate which can be adjusted using the switch in the back.
    • Try blowing some compressed air into the faulty key switch.
    • If that does not work RMA the keyboard with Corsair or exchange it with your reseller.

8. nitro1973

nitro1973 Senior Member

Sinds:
    23 sep 2005
    Ik heb het getest maar alle toetsen lijken het gewoon goed te doen

9. jurrian120

jurrian120 Senior Member

Sinds:
    26 aug 2011
    Ooh dat. Je komt waarschijnlijk van een ouderwets dome/laptop toetsenbord af. Bij die toetsen word de toets pas geregistreerd als hij helemaal beneden is. Een mechanische toets word al geregistreerd halverwege de aanslag. Dus als je niet snel genoeg de toets weer los laat zal Windows denken dat je hem langer ingedrukt houd. Dit had ik ook in het begin. Dit is puur gewenning dus als let hier even op en alles voelt weer normaal aan.

10. nitro1973

nitro1973 Senior Member

Sinds:
    23 sep 2005
    Dat vermoed ik zelf ook al dat het wennen is nadeel is dat ik op mijn werk een normale ramplank heb dus telkens moet schakelen.
    En ik denk niet dat mijn werkgever een mechanisch toetsenbord gaat betalen