Core 2 duo of core 2 quad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

division

Senior Member
Pc van me zoontje heeft momenteel een oude e8400 pc van mij alleen de cpu is dood. (ja is gecheckt)

Heeft iemand toevallig nog een e8400 of core 2 quad cpu liggen die ligt te verstoffen of "weg gegooid word"?

Bedankt alvast

Yogi Bear

Senior Member
Pc van me zoontje heeft momenteel een oude e8400 pc van mij alleen de cpu is dood. (ja is gecheckt)
Heeft iemand toevallig nog een e8400 of core 2 quad cpu liggen die ligt te verstoffen of "weg gegooid word"?
Bedankt alvast
Als ik dit bericht goed begrijp dan gaat je zoontje dankuwel tegen jou zeggen, maar mag een ander de processor ophoesten?? :cool:
Kijk eens bij de buren daar zijn nog genoeg leuke processoren voor deze socket te koop. :)

Heb hier nog een snelle C2D8600, Q9550 en een Q9650 voor geïnteresseerde kopers.

Forum m8

Senior Member
Lol, een dode E8400? Ja, heb er eentje, maar compleet met mobo en RAM, dus die gaat nog niet weg.

Heeft jaren probleemloos op 3,6 GHz gedraaid.

division

Senior Member
Lol, een dode E8400? Ja, heb er eentje, maar compleet met mobo en RAM, dus die gaat nog niet weg.

Heeft jaren probleemloos op 3,6 GHz gedraaid.
Tjah deze was nog niet eens over geclocked. Heb jaren lang deze CPU gebruikt nooit problemen mee gehad

En @Yogi Bear hijs nog maar 7 -.-‘ en word niks over ophoesten gevraagd

Yogi Bear

Senior Member
Tjah deze was nog niet eens over geclocked. Heb jaren lang deze CPU gebruikt nooit problemen mee gehad
En @Yogi Bear hijs nog maar 7 -.-‘ en word niks over ophoesten gevraagd
Ok, dan heb ik je misschien verkeerd begrepen (je hengelt anders wel stevig naar een gratis deal, maar goed).
Is het dan je bedoeling dat ik op de blanco dotjes mijn vraagprijs invul en hebben wij meteen daarna een solide deal?? :cool:

division

Senior Member
Jouw budget komt zo volstrekt kansloos over dat het pijnlijk wordt.
Ik zet de processoren, incl. gloednieuw Asus mobo (P5Q premium) + ram wel op Tweakers, daar zijn wat serieuzer kopers en mocht je zin hebben, dan kun je meebieden. :D
Nou nee maar ik ga geen mega bedragen uitgeven aan oude tech. Ik kan er al voor 6 euro aan komen dus vandaar :D

En moederbord heb ik verder ook niets aan. Heb zelf al de evga 780i bordje voor

Laatst bewerkt:

Yogi Bear

Senior Member
Vragen staat vrij natuurlijk :) Indien je over een humaan hart beschikt en er nog eentje hebt liggen waar je niks meer mee doet, zou dat een oplossing kunnen zijn.
Volgens een nagenoeg oneindige hoeveelheid neefjes met even oneindige neefjeswensen heb ik een groot humaan hart, maar het is nieuw voor mij dat je voor minder dan €6,- aan het bedelen gaat slaan.
Beetje kansloos dit.

Voor een knul of meid die naar het voortgezet onderwijs gaat, maar uit armoe geen behoorlijke pc bij elkaar kan krijgen heb ik meer begrip.
Die mogen zij zo komen afhalen. ;)

division

Senior Member
Volgens een nagenoeg oneindige hoeveelheid neefjes met even oneindige neefjeswensen heb ik een groot humaan hart, maar het is nieuw voor mij dat je voor minder dan €6,- aan het bedelen gaat slaan.
Beetje kansloos dit.

Voor een knul of meid die naar het voortgezet onderwijs gaat, maar uit armoe geen behoorlijke pc bij elkaar kan krijgen heb ik meer begrip.
Die mogen zij zo komen afhalen. ;)

Lol hoezo lekker onaardig doen.. Er is hier niets bedelend aan.. En het was een dood normale vraag en heb niet om commentaar gevraagd of wel dan. Je bent zelf kansloos als je mensen op deze manier gaat oordelen.

Je zou zelf ook niet even nadenken of ik misschien liever die 6 of 10 euro aan iemand hier op het forum zou geven dan aan een bedrijf.. Altijd dat oordelen van mensen maar goed lezen ho maar!….

Er staat toch echt duidelijk cpu liggen die ligt te verstoffen OF "weg gegooid word"

Laatst bewerkt:

wailingwimmy

Senior Member
Je mag van mij om een gratis CPU vragen hoor, al die c2d van 6 tot 10 euro op tweakers worden toch niet verkocht.
Als ik er een had liggen had je hem mogen hebben, laats nog een e7200 weggeggoid omdat niemand hem wilde, zelfs gratis niet.

Yogi Bear

Senior Member
Lol hoezo lekker onaardig doen.. Er is hier niets bedelend aan.. En het was een dood normale vraag en heb niet om commentaar gevraagd of wel dan. Je bent zelf kansloos als je mensen op deze manier gaat oordelen.
Nu niet gaan krokodillentranen.
Zodra je iets op social media plaatst krijg je de logische replies waar je om vraagt, dat is een ongeschreven maar bekende wet.
Ook de antwoorden die je nog niet zag aankomen. :rolleyes:

Ik vind het not-done een kind van 7 in te zetten voor een sullige bedelactie voor eigen gewin.
Rondtoerende Roemeense families volgen ditzelfde plan van aanpak en als die worden weggejaagd dan hoor ik eerder zuchten van verlichting, dan van enige compassie.
Ik begrijp je vraag, maar het heeft wel iets verdrietigs.

Aan mijn gevend hart mankeert gelukkig niets, maar ik ben allergisch voor bedelarijen gebaseerd op valse sentimenten.
Laat dat kind buiten de vergelijking en laat eerlijk zien wíe, wát vraagt en ook waarom, dat maakt de vraag, maar ook het antwoord 'overzichtelijker'. :cool:

wailingwimmy

Senior Member
k vind het not-done een kind van 7 in te zetten voor een sullige bedelactie voor eigen gewin.
Rondtoerende Roemeense families volgen ditzelfde plan van aanpak en als die worden weggejaagd dan hoor ik eerder zuchten van verlichting, dan van enige compassie.
Ik denk niet dat @division die e8400 voor zichzelf gaat gebruiken maar dat ie echt voor zijn zoontje is.
Dus die vergelijking gaat niet echt op en vind ik persoonlijk ook behoorlijk misplaatst.

Yogi Bear

Senior Member
Ik denk niet dat @division die e8400 voor zichzelf gaat gebruiken maar dat ie echt voor zijn zoontje is.
Dus die vergelijking gaat niet echt op en vind ik persoonlijk ook behoorlijk misplaatst.
Ok, jij denkt er iets van en ik het mijne.
Ga je mij nu vertellen dat jouw 'persoonlijke gedachten' legitiemer van aard zijn dan die van mij??

Als hier iets wit is, eieren legt, tok zegt, kan vliegen en twee pootjes heeft dan noemen wij dat meestal "een kip".
Als jij dat per se toch anders wilt noemen is dat je goed recht, maar ik zal daar dan niet meteen een "behoorlijk misplaatst" etiket aan hangen.

Als je iemand wilt terechtwijzen, kom dan vooral met betere argumenten. ;)
Het opvoeren van 7 jarige kinderen in een twijfelachtige bedelactie komt al snel verkeerd over en zou ik om goede redenen liever heel ver van mij houden.
Maar goed, ieder zijn meug. :rolleyes:

Zoals ik al eerder zei:
Laat dat kind buiten de vergelijking en laat eerlijk zien wíe, wát vraagt en ook waarom, dat maakt de vraag, maar ook het antwoord 'overzichtelijker'.

Zo moeilijk is dat toch niet??

MSDOS Retro

Senior Member
Ok, jij denkt er iets van en ik het mijne.
Ga je mij nu vertellen dat jouw 'persoonlijke gedachten' legitiemer van aard zijn dan die van mij??

Als hier iets wit is, eieren legt, tok zegt, kan vliegen en twee pootjes heeft dan noemen wij dat meestal "een kip".
Als jij dat per se toch anders wilt noemen is dat je goed recht, maar ik zal daar dan niet meteen een "behoorlijk misplaatst" etiket aan hangen.

Als je iemand wilt terechtwijzen, kom dan vooral met betere argumenten. ;)
Het opvoeren van 7 jarige kinderen in een twijfelachtige bedelactie komt al snel verkeerd over en zou ik om goede redenen liever heel ver van mij houden.
Maar goed, ieder zijn meug. :rolleyes:

Zoals ik al eerder zei:
Laat dat kind buiten de vergelijking en laat eerlijk zien wíe, wát vraagt en ook waarom, dat maakt de vraag, maar ook het antwoord 'overzichtelijker'.

Zo moeilijk is dat toch niet??
Wie ben jij om te oordelen voor wie of wat hij deze CPU wil gebruiken? Dat een ander dat misschien doet, wil niet meteen zeggen dat TS dit ook van plan is. TS over een kam scheren met een ander lijkt mij onnodig.

@division
Ik heb nog een e6600 en e7400 liggen. Liggen hier ook maar te verstoffen.
Stuur bij interesse maar een PB. :)

Yogi Bear

Senior Member
Gelieve het vriendelijk te houden
Wie ben jij om te oordelen voor wie of wat hij deze CPU wil gebruiken? Dat een ander dat misschien doet, wil niet meteen zeggen dat TS dit ook van plan is. TS over een kam scheren met een ander lijkt mij onnodig.
Misschien heb je gelijk, misschien ook niet.
Feit blijft dat als jij of ik iets gratis weggeef(t), wij ook naar het gepresenteerde motief mogen kijken.

Het motief dat nu wordt voorgelegd laat bij mij de alarmbellen zacht rinkelen.
Of dat terecht is of niet weet ik niet, maar het verkeerde sentiment van 'kleine kinderen' doet voor mij de balans doorslaan.
Ik zou niet weten waarom ik mij dat recht door iemand moet laten ontnemen??
Lijkt mij een slecht plan. :cool:

Voor het goede doel geef ik graag, zeker als het hier toch maar ligt te verstoffen.
Aan transparante doelen geen gebrek.

Het enige dat ik wel zeker weet is dat je (je) kinderen vooral uit de vuurlinie van 'mogelijk' mistige zaakjes en/of motieven moet houden.
Per definitie.
Hoe je je bezit 'gratis & voor niets' wilt vermeerderen moet iedereen zelf weten, maar laat je kinderen er als 'motief' alsjeblieft buiten.

Wie dat betwijfelt volgt het hedendaagse nieuws niet, maar zo te lezen is dat een weldenkende brug te ver. :)

division

Senior Member
Misschien heb je gelijk, misschien ook niet.
Feit blijft dat als jij of ik iets gratis weggeef(t), wij ook naar het gepresenteerde motief mogen kijken.

Het motief dat nu wordt voorgelegd laat bij mij de alarmbellen zacht rinkelen.
Of dat terecht is of niet weet ik niet, maar het verkeerde sentiment van 'kleine kinderen' doet voor mij de balans doorslaan.
Ik zou niet weten waarom ik mij dat recht door iemand moet laten ontnemen??
Lijkt mij een slecht plan. :cool:

Voor het goede doel geef ik graag, zeker als het hier toch maar ligt te verstoffen.
Aan transparante doelen geen gebrek.

Het enige dat ik wel zeker weet is dat je (je) kinderen vooral uit de vuurlinie van 'mogelijk' mistige zaakjes en/of motieven moet houden.
Per definitie.
Hoe je je bezit 'gratis & voor niets' wilt vermeerderen moet iedereen zelf weten, maar laat je kinderen er als 'motief' alsjeblieft buiten.

Wie dat betwijfelt volgt het hedendaagse nieuws niet, maar zo te lezen is dat een weldenkende brug te ver. :)
Hahaha wat een mafkees sorry hoor.. dit gaat echt nergens meer over. Lezen kan hij nog steeds niet. Kinderen als motief gebruiken terwijl het echt voor me kind is. Wat een grapjas ben jij...

Maar goed @MSDOS Retro en de rest thnx maar na die rare argumenten had ik em gister maar ergens anders gekocht. Krijg em vandaag of morgen binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan