1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

CoolerMaster ATCS 840 incl oa extra frontpaneel

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door JForceDesigns, 22 sep 2017.

1. JForceDesigns

JForceDesigns Senior Member

Sinds:
    25 mei 2005
    Vanwege het overstappen op een uatx systeem, staat mijn vertrouwde ATCS 840 behuizing in de hoek van de zolderkamer stof te happen. Dat is in mijn ogen ontzettend jammer en dus bied ik hem hier aan.

Deze behuizing is werkelijk fantastisch. Eigenlijk ieder bedenkbaar systeem is in deze kast te realiseren, er is gewoon zoveel ruimte en airflow beschikbaar. De afwerking van deze kast is uitzonderlijk, de looks fantastisch.

De staat van de kast is zeer goed te noemen. Ooit had ik nog flinke casemod plannen en heb ik een extra front gekocht voor de kast maar daar is door allerlei redenen geen tijd meer voor geweest. Verder is een cardreader, Scyth fancontroller en een interne powerverdeler aanwezig.

Omdat het geen standaard behuizing is, is het lastig om een vraagprijs te noemen. Dus neem contact met me op, doe een goed bod en hopelijk vind ik een nieuwe eigenaar voor deze super case.

2. JForceDesigns

JForceDesigns Senior Member

Sinds:
    25 mei 2005

Laatst bewerkt: 23 sep 2017
  3. Cornee

Cornee Senior Member

Sinds:
    13 aug 2016
    Volgens mij werkt je foto niet.