Cooler Master controlpad: nog op komst?

Hoi allemaal,

Weet iemand misschien of de Cooler Master Controlpad nog verwacht wordt? Ik was te laat voor Kickstarter en had van de aimpad website begrepen dat het voor 2019 Q3 verwacht werd? Misschien Jerry, van de Nederlandse marketingafdeling van Cooler Master?
En anders hebben mensen misschien nog alternatieve tips? Ik heb al gekeken naar Wooting en Cooler Master MK850. Nog andere ideeën?

Groetjes,
Simeon

Edit: nadeel van MK850 vind ik dat je alleen bij linker hand analoge toetsen hebt.

Laatst bewerkt:
P.S.
  • Voor wie de Cooler Master Controlpad nog niet kenden: https://www.kickstarter.com/projects/coolermaster/controlpad-24-keys-with-analog-control
  • De Cooler Master MK850 heeft 8 analoge toetsen, nl. QWER en ASDF. Het voordeel van zulke toetsen is dat je niet alleen 'ingedrukt' en 'niet ingedrukt' als opties hebt, maar dat je een gradiënt hebt: een beetje ingedrukt, nog meer ingedrukt, nog meer, ..., helemaal ingedrukt. Dan kun je bijvoorbeeld bij Rocket League ook air dribblen op je toetsenbord. Zelf zou ik het vooral met mijn rechter hand willen gebruiken, dus de MK850 is niet handig voor mij.
  • De Wooting Two lijkt wel ideaal, maar die gebruik ik persoonlijk liever niet omdat er godslasterende taal wordt gebruikt op hun website (ik begrijp dat dit voor anderen geen overweging zou zijn, maar voor mij persoonlijk is dat wel een groot ding).
  • Op Reddit schreef iemand 'IMO just buy a keeb.io ortho board like the nyquist and build it yourself, much better configurability. ' --> Zelf lukte het me niet om zoiets te configureren. Iemand anders wel een idee hoe dat zou moeten?

P.P.S. Inmiddels heeft Wooting het taalgebruik op de website aangepast en heb ik alsnog een Wooting Two besteld. Kan niet wachten tot ie binnen is :). Lijkt me heerlijk in Rocket League en compatibele race spellen!

Ik heb hem nu ook tijdje binnen. Bizar hoe fijn het toetsenbord is. Wel nadeel dat de switches alleen van 1,5 tot 3,6mm kunnen differentiëren. In die zin nog niet uit-ontwikkeld qua analoge toetsen. Qua toetsenbord an sich vind ik hem fantastisch, merk duidelijk dat ie sneller is dan m'n vorige toetsenbord en typet heerlijk. Wootility werkt ook heel goed. Ik ga zodra de Lekker edition in het zwart uitkomt die ook weer kopen. De kleuren van huidige model spreken me niet zo aan.

Bovenaan