1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Computer crasht na opstarten PowerStrip

Discussie in 'Videokaarten & 3D-chips' gestart door cocico, 12 feb 2002.

1. cocico

cocico Senior Member

Sinds:
    22 nov 2000
    Hallo,

Heeft iemand een verklaarbare reden waarom mijn computer crasht bij het opstarten van Powerstrip, en ook de videotest van Sandra 2002?
    Ik heb mijn GF2MX eens te ver overgeklokt met Powerstrip, en, wanneer ik dan PS weer wpu opstarten kreeg ik, net zoals nu trouwens, allemaal verticale en horizontale 3d balken in alle kleuren, met in het midden een witte streep.

3DMARK 2001 doorloopt hij wel prima, hij haalt zelfs de bewonderenswaardige score van 2643, wat voor een GF2MX toch niet mis is..

Zou het kunnen dat bepaalde info iv dat oc'en op de BIOS chip van de GF geschreven staat, en kan je een BIOS upgrade doen van de chip?

MVG,
    Colijn*

2. Patrick Smit

Patrick Smit Senior Member

Sinds:
    19 mei 2001
    Powerstrip overklokt je kaart gelijk weer met de waarden die nog ingesteld stonden , gevolg: direkte crash verzekerd.

verwijder deze waarden (door een uninstall ofzo en doe een frisse install)

3. Spencer

Spencer

Sinds:
    22 jun 2000
    bij de oude versies was dat toch niet zo? ik kan nog goed herrineren dat als ik vastliep na het oc'en dat powerstrip weer standaard waarden nam.

4. Patrick Smit

Sinds:
    19 mei 2001
    tja dan weet ik het ook niet meer maar ik heb em nooit zo dramatisch geOCeed dat ie gelijk in de soep liep

5. cocico

cocico Senior Member

Sinds:
    22 nov 2000
    Hallo,

Wat jullie zeggen klopt niet, want ik heb heel mijn Win ME er van gegooid en nu staat er Win 2000 Prof op, dus er moet iets zijn dat niet helemaal klopt..

Colijn

6. Patrick Smit

Sinds:
    19 mei 2001
    Wel kompleet geformateerd of de oude profielen gedelete?

7. cocico

cocico Senior Member

Sinds:
    22 nov 2000
    compleet geformatteerd