1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Company of Heroes Opposing Fronts vraag

Discussie in 'Games' gestart door Mishra, 28 sep 2007.

1. Mishra

Mishra Senior Member

Sinds:
    19 sep 2000
    Nu ben ik Company of Heroes (CoH) aan het spelen en wil ook graag de uitbreiding installeren (CoH Opposing Fronts).

Op verschillende websites wordt er gezegd dat als je CoH geinstallerd hebt je die eerst moet uninstalleren en dan pas CoH Opposing Front moet installeren.

Maar kan ik dan nog wel doorgaan met mijn huidige Single Player Campaign? Of moet ik dan aan een andere Campaign beginnen?

2. Jeebo

Jeebo Senior Member

Sinds:
    8 mrt 2006
    volgens mij kun je hem er gewoon op laten staan. Ik las ergens: Als je de uibereiding installeert en het oude deel hebt, dan kun je kiezen tussen geallieerden duisers en britten.

Wat inhoud dat je die andere dus geinstalleert moet hebben anders kun je geen gealieerden kiezen omdat de uitbereiding alleen duisters en britten bevat.

Kep hem zelf al gepreorderd, maar nog niet binne, Zwaar balen.

3. tsvdo

tsvdo Senior Member

Sinds:
    13 aug 2007
    Ik heb gehoord dat het een standalone spel is..... dus geen uitbreiding.

4. MisShooter

MisShooter Member

Sinds:
    22 sep 2006
    OF kan ook standalone gebruikt worden, maar het is in principe een uitbreiding. Als je Company of Heroes niet geupdate hebt naar v2101 (of zoiets) dan wordt CoH door OF verwijderd maar dan heb je wel de volledige game ter beschikking. Je opgeslagen singleplayer campaign ben je waarschijnlijk wel kwijt maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
    Als je CoH wel geupdate hebt naar v2101 dan kun je deze beter eerst verwijderen en opnieuw installeren.

5. wannie

wannie Senior Member

Sinds:
    12 apr 2005
    Sla de savegame anders gewoon even op... ;)

6. Renegade666

Renegade666 Senior Member

Sinds:
    6 dec 2006
    als je COH der op hebt, schopt COH OF het eraf, maar je save game blijft bewaart, en wanneer je dan COH OF opstart zie je in het hoofdmenu 3 campains, de eerste is die fan COH, en de andere 2 zijn van COH OF. je kunt dan gewoon verder gaan met de je COH missies waar je toen was.

ik hoop dat je het snapt:p