1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

CM 690 5.25 inch front panel klepje

Discussie in 'Te Koop Gevraagd' gestart door Teh_Viper, 4 nov 2017.

1. Teh_Viper

Teh_Viper Member

Sinds:
    21 okt 2008
    Hallo!

Mijn CM 690 (eerste generatie) is inmiddels alweer wat jaartjes oud. Ik ben niet van plan deze kast weg te doen (zie de toegevoegde waarde van een nieuwe kast (nog) niet) , maar ik zit er wel aan te denken om de fan controller eruit te halen, aangezien die tegenwoordig geen functie meer heeft. Dit is een 5,25 inch bay accessoire.

Mijn vraag is of iemand toevallig nog een 5.25 inch frontje voor specifiek deze kast heeft liggen (de mijne zijn weggegooid tijdens een verhuizing). Andere soortgelijke CM kasten met dezelfde frontjes passen namelijk niet.

Alvast bedankt!

20171104_161344.jpg

2. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Je zou ook eens met Coolermaster zelf contact kunnen opnemen en vaak hebben die fabrikanten nog wel hier of daar zo'n frontje liggen.

elivdg98 vindt dit nuttig.
  3. elivdg98

elivdg98 Senior Member

Sinds:
    2 mrt 2016
    Misschien kun je in die bay nog wel een extra dvdspeler/cardreader doen? of misschien nog beter een usb 3.0 frontpanel hub zoals hieronder? Indien dat van toepassing is natuurlijk. want je mobo moet wel een een usb 3.0 header hebben.

Laatst bewerkt: 10 nov 2017
  4. Xander_74

Xander_74 Member

Sinds:
    31 okt 2013
    is die van de CM 690 II hetzelfde? dan heb ik er nog wel 2 liggen.

5. arashmickey

arashmickey Member

Sinds:
    25 jan 2016
    Dat vroeg ik mij ook af, maar het klepje op de CM 690 II heeft een kortere zijkant zonder kippengaas, bijna net als die van de Gladiator 600. Retescherpe randjes...

6. JensTX

JensTX Senior Member

Sinds:
    19 dec 2015
    Is er niet iemand in de buurt die zoiets kan 3D printen(just an option)

elivdg98 vindt dit nuttig.