Cinebench.......en nu?

sorry2

Senior Member
p33rk3, ik kan alleen hopen dat je deze compo gaat winnen.

Tevens als bovenstaande onduidelijk is kwa koeling wil ik ook wel eens weten hoe Anolistuning opeens dit:

gekoeld krijgt boven nul onder cinebench met een in mijn ogen simpele luchtkoeler.

petervandamned

Senior Member
Welke temps heeft jou kraan water dan ?

Aangezien Bauke temps prob heb nu met soort gelijke set-up

Geen ijsklonten toe gevoegd he ? :)

P33R

Senior Member
Welke temps heeft jou kraan water dan ?

Aangezien Bauke temps prob heb nu met soort gelijke set-up

Geen ijsklonten toe gevoegd he ? :)
temperatuur is iets van 7-10 graden ligt er ook aan of de kraan al een tijdje openstaat. dit scheelt ook iets.

maar ik denk dat het voornamelijk belangrijk is hoe snel de warmte wordt afgevoerd toch?
en wat de temps zijn onderload. net na de compostart draaide de cpu onder load op 12 graden. nu weet ik dat niet omdat de cores unlockt zijn. als ik ze niet unlock draait de cpu op een lagere mhz en kan ik niet zo hoog komen.:?

nee geen ijs. dit mag ook niet volgens mij.

Laatst bewerkt:

P33R

Senior Member
p33rk3 heeft een goede CPU, dat kun je ook zien uit vorige benchmarks. Zijn CPU gaat meestal zo'n 100MHz harder dan die van mij :p
ja dat kan wel zijn maar heb altijd de hogere cpu snelheid maar er zijn er genoeg die steeds een betere score neerzetten.

ben blij dat het nu 1x gelukt is om1e te worden. zal bij 32m ook wel weer lastig zijn denk ik 1m kreeg ik t ook niet voor elkaar.

we zien wel.

Bauke van den Berg

Senior Member
Ik had inderdaad aan het begin van de compo ook veel beter water. Gelukkig ben ik wel zo slim geweest om ook een paar 32M's te draaien toen^^ aangezien ik toch alles goed had staan voor SuperPI. Dus het zal me benieuwen of ik nu met zo'n 8 á 10 graden warmer water hetzelfde nog kan evenaren.

P33R

Senior Member
ja ik heb ook een run van toen hoop dat die voldoende is maar net wat ik zeg de eff was bij 1m al niet te best dus ik zal toch nog een en ander moeten uitvogelen.

wprime heb ik nog geprobeerd te verbeteren nadat ik jullie scores zag. nou nikx hoor die instellingen draaide mooi niet meer.

Bovenaan