• Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Cinebench.......en nu?

Mod_Aap

Senior Member
Oww, dat is minder.
De laatste ronde weer volle bak ertegenaan hoop ik ?
Hangt van de tijd af die ik er voor heb, en of ik de boel draaiende krijg. Zoals ik al zei, ik stuur liever geen score in dan eentje waar ik eigenlijk niet achter sta.

petervandamned

Senior Member
Paar scores gezien in het score topic waarbij ik grote vragen stel.

Een paar scores die domweg gewoon zo laag zijn, dat ik betwijfel waarvoor deze mee doen.

Mod_Aap

Senior Member
Had uiteindelijk de boel om 5 voor 12 draaiend :').
Nog een snelle 2.61 kunnen draaien (4.4Ghz) maar cpuz wilde niet opstarten, dus heb het maar helemaal opgegeven. Misschien dat ik van de week nog even iets probeer om iig te kijken wat mogelijk was. Anders wordt het 32m :)

Pnut1979

Senior Member
kan iemand mij dit verklaren

gisteren de hele dag tests gedaan

kwam ik op 2,12 punten windows 7 32 bit met cinebench
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2673702.html

kwam er vanmorgen achter dat ik cpu-z niet heb gevalideerd (stom)

dus opnieuw doen,maar zon in mijn kamer,dus hup verplaatsen naar de keuken,

cinebench wou niet meer opstarten en aod ook niet

dus ik windows 7 64 bit install

kwam ik op een 2,29 punten met cinebench ,Waar ligt dat grote verschil nou eigenlijk dan in dat het zoveel punten scheelt

Laatst bewerkt:

Oldscarface

Hardware.Info Pro OC
Hier mijn final score
Ik had nog een betere, namelijk een 2,64 @ 4421Mhz, maar die kan ik nergens meer vinden :-(.

@wesjuhdabomb
Denk je wel voor het lenen van je mainboard, het scheelde echt veel kerel.

Score : 2,63
Boven 0

bullus

Senior Member
kan iemand mij dit verklaren

gisteren de hele dag tests gedaan

kwam ik op 2,12 punten windows 7 32 bit
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2673702.html

kwam er vanmorgen achter dat ik cpu-z niet heb gevalideerd (stom)

dus opnieuw doen,maar zon in mijn kamer,dus hup verplaatsen naar de keuken,

cinebench wou niet meer opstarten en aod ook niet

dus ik windows 7 64 bit install

kwam ik op een 2,29 punten ,Waar ligt dat grote verschil nou eigenlijk dan in dat het zoveel punten scheelt
32-64bit, maar wat precies :roll:

petervandamned

Senior Member
Hier mijn final score
Ik had nog een betere, namelijk een 2,64 @ 4421Mhz, maar die kan ik nergens meer vinden :-(.

@wesjuhdabomb
Denk je wel voor het lenen van je mainboard, het scheelde echt veel kerel.

Score : 2,63
Boven 0

Lekkere score

Hier heb ik geen twijfels overs.

Had ook nog een 2.71 welke in me cinebench staat. Niet gesaved en waarschijnlijk bugje van server 08

Gekko12482

Senior Member
Die van mij ook niet, cinebench @ 4Ghz in XP doettie zo, maar booten op 4Ghz naar Windows 7 ho maar. Zelfs 3,88 Ghz wilde lange tijd niet.

Pnut1979

Senior Member
ben dus niet de enige met het probleem

windows 7 boot wel bij 4100

alleen het hele systeem loopt direct vast,3922 mhz was de max waar cinebench op wil draaien

Bauke van den Berg

Senior Member
Ik denk dat het bij mij wat temperatuur gerelateerd is. Het Water uit de kraan haalt het qua temperatuur bij lange na niet bij het water wat ik voor de eerste ronde gebruikte.

Gekko12482

Senior Member
Tja, aan zee, in het noorden van het land, daar is het nu inderdaad wel iets frisser dan hier in Noord-Brabant >.>

P33R

Senior Member
http://images.hardwareinfo.net/usersys/large/011574-8.jpg?1274703598
jongens, koen, ik las in het uitslag topic dat de manier van koeling niet duidelijk was er was om verduidelijking gevraagd in het forum kan zo niet even vinden waar daarom post ik het hier. et is gewoon op water uit de kraan. ik gebruik een pompje dat in een bak hangt en kan de slang rechtsteeks op de kraan zetten.

het koelblok is is op het werk zelf gemaakt uit koper het vlak tussen cpu en water, contact vlak het blok is enkele tiendes dik halve milimeter oid met opstaande ribben.

Bovenaan