Cinebench 20 lijst

NieuwRetroGamer

Senior Member
Ik denk vrijwel zeker dat het er ook komt. Maar vragen kan nooit kwaad:)
En als ik snel ben, sta ik straks op nummer 1 in de lijst:p
Of in ieder geval in de top 10:)

NieuwRetroGamer

Senior Member
Wouw! Karel! Heb je soms magische vingers?:D
Dat was echt snel:)

@Karel Souffriau , ik kan hem niet bij mijn user system invoeren. Kunt u dat vandaag fixen, of zal ik er een nieuw topic van maken bij de bugs?

O, wacht. Ik zie het al. Ik moet een nieuwe Benchmarkconfiguratie lijst maken. Ik kan het namelijk niet in mijn oude benchmark lijst zetten.^_^

Ik ben eerste, en ben daar heel trots op:p
Wie gaat als eerste mijn record laten sneuvelen?:D

Laatst bewerkt door een moderator:

NieuwRetroGamer

Senior Member
Daar kun je volgens mij geen Windows 10 op draaien, dus ik kan dan ook geen Cinebench erop draaien. Windows 10 heeft namelijk NX-bit nodig, en die heeft een oude Celeron niet.^_^

Ik ben wel benieuwd naar de score van jouw celeron 400mhz.
Je zou Windows 10 wel op een Athlon 64 kunnen draaien:)
Maar die heb ik niet^_^

@wailingwimmy , als je echt benieuwd bent naar de score van een oude CPU zouden we @MSDOS Retro kunnen vragen om een benchmark te draaien op een Athlon 64:p

Beste @Karel Souffriau en of @Koen Crijns (de aucteur van het laatste Snelste PC van HWI artikel) misschien leuk om weer een pagina te maken met de snelste PC's van HWI:)

https://nl.hardware.info/reviews/1198/de-snelste-pcs-van-hwi---augustus-2007

Laatst bewerkt door een moderator:

NieuwRetroGamer

Senior Member
Ik kan eens kijken of ik het Atom laptopje kan benchmarken. Je weet wel, die super zuinige single core met hyper-threading op 1,66GHz :p

Edit: Het gaat trouwens niet lukken. Ze zijn 32-bit, en Cinebench kun je alleen op 64-bit machines draaien^_^

Laatst bewerkt:

IrisRoefel

Member
AMD ryzen 1600 box @ 4.1 ghz.
3040 punten.
Vind dit wel genoeg voor mijn cpu.
Meer krijg ik er niet meer stabiel uit ofwel de grens is ver gelegd met de OC.
Heb de benchmark geplaatst in de user benchmark.

Bovenaan