• Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Chinese/Oosterse teksten in het forum.

J. de Boer

Senior Member
Waar gaat dit eigenlijk over? Ik heb hier nooit wat van gemerkt! En dat zou als ik het zo lees toch wel een keer het geval moeten zijn, want ik open na inloggen met "Nieuwe Berichten". Dan zou je denken dat ik dat vroeg of laat wel eens tegen zou komen.

Hermano Conejo

Senior Member
Waar gaat dit eigenlijk over? Ik heb hier nooit wat van gemerkt! En dat zou als ik het zo lees toch wel een keer het geval moeten zijn, want ik open na inloggen met "Nieuwe Berichten". Dan zou je denken dat ik dat vroeg of laat wel eens tegen zou komen.
Je hebt wel iets gemist. Dit gaat over exotische-oosterse sex. Heb ja daar dan belang bij? :D

NieuwRetroGamer

Senior Member
Het is trouwens ook Koreaans:)
Maar goed, hier valt dus weinig aan te doen, of je moet grove maatregelen treffen.
Misschien tijdelijk een stop zetten op het aanmaken van accounts?
Of iemand gaat als iemand een account aanmaakt, het bericht bekijken alvorens het word geplaats.
Ik wil best wel een poosje pas aangemaakte accounts modereren/verwijderen die onzin bevatten. Dus die Chinese en Koreaanse letters.

De mensen van HWI verwijderen die berichten. Ik heb mezelf aangemeld dat ik een email krijg bij een nieuw topic van bepaalde onderwerpen, en ik had meer dan 100 emails, en ik denk 300 melding van die zooi. Zelf mijn tandarts viel op dat mijn telefoon de hele tijd afging, dus had ik hem op stil gezet.

Kijk maar eens hoe ver ik door kan drukken bij meldingen. Nu zijn die meldingen wel verwijderd, maar het is wel vervelend dat ik de meldingen van andere mensen nu wel kan missen.Aantekening 2019-06-24 211123.png

Hermano Conejo

Senior Member
Rare jongens hoor, die Koreanen. Die denken natuurlijk dat het vanwege de term "Hardware" hier op de site over sex gaat. :confused:

En die bitchen die wel eens op nieuws-items reageren/hun diensten aanbieden idem dito.

NieuwRetroGamer

Senior Member
Rare jongens hoor, die Koreanen. Die denken natuurlijk dat het vanwege de term "Hardware" hier op de site over sex gaat. :confused:
Sex robots? Ja, het zijn wel rare vogels die Koreanen. Misschien moeten we dat in het Koreaans duidelijk maken?
이것은 섹스 웹 사이트가 아닙니다.
(Dit is geen seks website)

royrc

Senior Member
Ze zijn helaas weer bezig:

Ik heb alleen één topic per spamgebruiker gemeld. Ik neem aan dat dat voldoende is.

EDIT:

Ik laat het er voor nu even bij. Er zijn er gewoon veel te veel en ik loop steeds tegen de 30 seconden limiet aan.

Laatst bewerkt:

Koen Crijns

HWI Redactie
Het forum is weer opgeschoond. Maatregelen tot nu toe hebben helaas niet gewerkt. We hebben tijdelijk het registreren van nieuwe accounts onmogelijk gemaakt en werken verder aan betere oplossingen.

NieuwRetroGamer

Senior Member
Het forum is weer opgeschoond. Maatregelen tot nu toe hebben helaas niet gewerkt. We hebben tijdelijk het registreren van nieuwe accounts onmogelijk gemaakt en werken verder aan betere oplossingen.
Goedzo, want dit is waanzin:eek:
Ik heb nu super veel emails. Je zal het maar op papier krijgen.Screenshot_20190625-103126.png Screenshot_20190625-103109.png

NieuwRetroGamer

Senior Member
Gezien de toch niet extreem hoge post rate misschien een tijdelijke goedkeuring door een moderator voordat ze zichtbaar worden gemaakt.
Dat idee had ik ook.
Ik bied mij hierbij vrijwillig aan.
Maar die postrate is echt hoog. Als je een nachtje gaat slapen, dan ben je duizenden post verder.:eek:

Jonas Verhofsté

HWI Forum Crew
@evers512 : de postrate is hoger dan je zou verwachten en alles manueel goedkeuren zou meer dan een fulltime job zijn. De huidige oplossing, i.e. registreren tijdelijk uitschakelen, is een betere oplossing ;)

Bovenaan