1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Bureaustoelen/'gaming' stoelen proberen?

Discussie in 'Overige computer discussies' gestart door LennyPenny, 3 sep 2017.

1. LennyPenny

LennyPenny Member

Sinds:
    13 aug 2016
    Hallo,

Ik zou graag bureaustoelen gaan proberen in winkels, inclusief populair gaming stoelen zoals DXracer, Maxnomic, etc. Probleem hierbij is dat ik geen enkele winkels vind die zo'n stoelen uitgestald hebben staan. De enige winkels die ik zo direct online vind zijn dure kantoormeubelwinkels. Zo'n stoelen kosten (voor mijn budget) echt veel dus blind bestellen doe ik liever niet. Vandaar mijn vraag of iemand weet waar ik er een aantal zou kunnen testen, liefst regio Lier - Antwerpen stad?

Bedankt

2. Wouter Lobbestael

Wouter Lobbestael HWI Forum Crew

Sinds:
    14 aug 2012
    Toen ik in begin augustus bij Alternate België (Aartselaar) was, stonden er een 5-tal gamestoelen tentoongesteld en ik meen me te herinneren dat bij de Mediamarkt op de Keyserlei er ook enkele tentoongesteld staan. :)

Ik heb mijn huidige van Ikea, de stoelen die ze op hun webshop aanbieden, staan in hun winkels ook tentoongesteld. Waar er verder nog gewone bureaustoelen tentoongesteld staan weet ik niet echt.

Laatst bewerkt: 7 sep 2017
    LennyPenny vindt dit nuttig.
  3. LennyPenny

LennyPenny Member

Sinds:
    13 aug 2016
    Aha dank u! Alternate is nogal lastig te bereiken van waar ik woon, maar de Mediamarkt en Ikea zijn wel opties. Ben al vaak in die MM geweest maar heb nog nooit stoelen zijn staan dus dan moet ik toch eens gaan kijken. Ik moet daar toch zijn om alle muizen uit te proberen die ze daar hebben.

Is jouw stoel van Ikea een Markus of een Millberget? Ik ben groot dus een Markus lijkt meer geschikt door de hoge rugleuning, maar ik hoor van veel mensen dat die niet zo comfortabel zijn. Van Millberget heb ik wel gehoord dat die heel goed zitten.

4. Wouter Lobbestael

Wouter Lobbestael HWI Forum Crew

Sinds:
    14 aug 2012
    Ik heb een Millberget, deze heeft ook een vrij hoge rugleuning en ben er heel tevreden over. :D

Note: als je tot Ikea geraakt, moet Alternate ook wel lukken toch, is maar een 4 KM verderop de baan? :p

5. Dabomb

Dabomb Senior Member

Sinds:
    9 jul 2012
    Laatst bewerkt: 18 sep 2017