1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

budget lenovo laptop zonder originele doos

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door boonpwnz, 30 jun 2017.

1. boonpwnz

boonpwnz Senior Member

Sinds:
    6 aug 2014
    Laatst bewerkt: 30 jun 2017
  2. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    De laptop is dan wel pas 3 mnd oud en je normaal gesproken dan wel rond 70% van de nieuwprijs zou mogen vragen, maar het probleem is dat de specs van de laptop erg basic zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat je beter zo rond de 50% van de nieuwprijs kan gaan zitten wil je de laptop redelijk snel kunnen verkopen dus zo rond de 175 euro tot max 200 euro.

3. boonpwnz

boonpwnz Senior Member

Sinds:
    6 aug 2014

Mijn voorstel van 225 is 65 procent. Is dat ook al teveel?

Moet ik eerder richting de 210 denken?

4. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Nou teveel, het punt is meer van wat je er voor zal gaan krijgen en je niet al te veel ervan moet gaan verwachten wil je de laptop binnen niet al te lange tijd verkocht krijgen. Dus wat je vraagt is voor zo'n relatief nieuwe laptop op zich niet teveel maar puur in de praktijk gezien krijg je dat er niet voor. Maar je bent uiteraard altijd daar helemaal vrij in wat je er uiteindelijk voor gaat vragen en er niet echt vaste regels voor zijn en alleen dan richtlijnen.

5. boonpwnz

boonpwnz Senior Member

Sinds:
    6 aug 2014
    Ik heb hem nu aan 210 gezet met bieden vanaf 200.

Als dat zo weg zou gaan.

6. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Gewoon proberen en krijg je dan te weinig serieuze biedingen dan kan je altijd nog teruggaan naar 175 euro, en dat op zich ook nog wel redelijk is voor dit soort laptops. Wel triest natuurlijk dat je op zo'n korte tijd dan zoveel verliest maar ja dat is helaas vaak wel zo met electronica.

7. boonpwnz

boonpwnz Senior Member

Sinds:
    6 aug 2014
    Na 1 dag nog niets van biedingen :(