Bibberende cursor met Optical Mouse

Salrijn

Senior Member
User systemen
Met mijn een maand geleden aangeschafte Logitech Wheel Mouse Optical heb ik redelijk vaak een bibberende cursor als ik de muis niet beweeg/"stil" heb. Het lampje onderaan de muis licht dan ook constant op enzo (dit doet hij dus als hij beweging constateerd alleen beweegt er dan dus niets! heb mijn hand er vanaf), hij lijkt zijn eigen leven wel te gaan lijden! Er trilt absoluut niets ook dus het is echt iets vreemds met de muis zelf zou je zeggen.
Zijn er meer mensen met een optische muis die dit hebben?

Ket kan zijn dat het een "kapotte" Logitech Mouse Man Optical betreft, ik zal even contact opnemen met logicht Benelux. Die kunnen je verder helpen en staan je vriendelijke te hulp. Ik ben nu niet thuis en kan je het nummer dus ook niet geven.

Het nummer staat wel achterop de gebruikershandleiding.

Beetje vergezocht allemaal jongens...

Ik heb een MS Intellimouse Explorer, en die trilt ook weleens als je hem stil houd. Nu komt dit dan omdat er een klein vuiltje op de muismat/ondergrond ligt. Hierdoor word het licht verbogen teruggekaatst en denkt de muis dat hij beweegt.....

niet stuk dus :D
gewoon ff je muismat schoonmaken, en hij trilt niet meer.

------------------
The Future is what WE want it to be...

Salrijn

Senior Member
User systemen
Ik gebruik geen muismat en het tafelblad waar hij op ligt is altijd hardstikke schoon, blaas/veeg ook altijd het eventuele stof weg voor ik ga beginnen....dus schoner kan ik het echt niet maken hoor.

Salrijn

Senior Member
User systemen
Mark! a 1 gpm zeker of nie? Heb jij ervaring met dat telefoonnummer dan?

Neh als ik wat te vragen heb zal ik het eerst es over de mail proberen. In ieder geval bedankt.

Nou nou nou zeg, Salrijn, wat is dat nou voor reactie? Ik probeer alleen jouw "ondraaglijke pijn" van de bibberende muis te verlichten door een luchtige opmerking, en als dank krijg ik zowat een flame om m'n dak...

Trouwens, mijn (echte) antwoord staat eronder: terug naar de winkel ermee.

probleem ook gehad!!!!

oplossing de muismat of tafel moet een, en dezelfde kleur hebben. (optical licht weerkaatsing) en beter is een muismat dan de tafel te gebruiken i.v.m. het stuiteren op de tafel elke keer je de muis beweegt, de muis is zeer naukeurig.

als het nu goed is, wil je niet meer anders.

Hm Mark en Salrijn, vind het eerlijk gezegd overtrokken reacties. Net alsof jullie nooit grappige reacties geven.
"Wie onschuldig is, werpe de eerste steen" zou ik willen zeggen.

Trouwens, zoals gezegd, mijn ECHTE advies stond er gewoon ONDER, maar blijkbaar heeft een aantal mensen moeite met begrijpend lezen.

Bovenaan