Beste vorm van therapie voor jonge vaders...

Als jonge vader sta je voor een heleboel nieuwe uitdagingen. Met twee jonge dochters (1,5 en 2,5 jaar) is het elke dag een battle for survival. Van de luiers waar de kaka langs alle kanten naar buiten is geperst dat de kleren vol hangen tot de drie-maal-per-dag assepoester scenes waar ik op mijn knieën rond de eettafel de grond lig proper te schrobben... De reden waarom dat men van het vaderschap nooit een game hebben gemaakt is omdat dit te veel content zou bevatten.

Ik dacht enkele jaren het slim te spelen en een PS3 te kopen, maar de enige momenten dat ik de controller in men handen heb is om een nieuwe aflevering van Bumba op te zetten. GTA zal nooit uitgespeeld geraken...

MAAR er is licht aan het einde van de tunnel... Kindjes worden groter en gaan flinker slapen dus heeft papa tijd om te playstationen! Nee hoor, vrouwlief voor de buis... Dan maar die PC opstarten en ja hij doet het nog. Enkel kan ik dezer dagen geen enkele game meer spelen door een oude Geforce MX kaart en een eerste generatie i3 processor... Lekker old skool Simcity 2000 dan maar...

Daarom zou ik graag een nieuwe PC hebben; zodat ik die dagelijkse frustratie kan wegknallen met een potje battlefield fzo... Dat zou pas therapie zijn!

division

Senior Member
Geweld is sowieso geen goede therapie voor kinderen, en daarnaast wanneer zijn kinderen de baas in huis? Vaste tijden inschakelen. 1ne kind een uurtje ps3 spelen daarna de andere een uurtje en klaar! Anders beloon je hun ook nog voor hun gedrag!

Met dit soort instelling snap ik wel waarom kinderen zo verwaand worden en brutaal..

Eighty Three

Senior Member
Welke instelling, ik zie hier namelijk nog niet echt hoe de TS met zijn kinderen om gaat, als de TS graag games speelt zie ik dat niet gelijk als invloed hebben op zijn kinderen mits de kinderen niet mee kijken.

division, jij hebt duidelijk tijd teveel om iedereen zijn deelnames van vakkundig commentaar te voorzien. Mijn kinderen zijn 1,5 en 2,5... Zij gamen niet, zij kijken bumba... Misschien moet je eerst eens aan begrijpend lezen doen voordat je je verzuurde gal over iedereen uitspuit. Ik zie dat je zelf al goed hebt nagedacht over de opvoeding van jouw kinderen, maar laten we allen hopen dat dit nooit zo ver komt... Zo'n verzuurde vader wil niemand!

division

Senior Member
Ik moet bij deze mijn excuses aanbieden. Ik had deze idd verkeerd gelezen.

Verzuurd ben ik gelukkig niet. Heb zelf 4 kinderen met de jongste van 8 maanden. Dus weet hoe druk het kan zijn. :D:p

apologies accepted. Ik was misschien ook een beetje te hard in mijn reactie :) 4 kids wow respect man, ik heb high five gedaan met mijn vrouw toen de gyneacoloog ons bij de tweede verzekerde dat het er maar eentje was en geen twee (wat het totaal op 3 zou brengen)

Manyuken

Senior Member
apologies accepted. Ik was misschien ook een beetje te hard in mijn reactie :) 4 kids wow respect man, ik heb high five gedaan met mijn vrouw toen de gyneacoloog ons bij de tweede verzekerde dat het er maar eentje was en geen twee (wat het totaal op 3 zou brengen)
Hahaha dat heb ik ook gedaan haha. 2 is mooi zat voor ons :)
Heb een zoontje van 3 en een dochter van 6 maanden, dus ja ik weet ook hoe druk het is hahaha.
Ik heb het voordeel dat ik op zolder een 'mancaveje' heb kunnen maken, heb daar een 3 meter lang bureau staan met mijn eigen game pc. Met vrouwlief de afspraak kunnen maken dat woensdagavond van mij is en dat zij voor de kids opdraait :p

division

Senior Member
Hahaha dat heb ik ook gedaan haha. 2 is mooi zat voor ons :)
Heb een zoontje van 3 en een dochter van 6 maanden, dus ja ik weet ook hoe druk het is hahaha.
Ik heb het voordeel dat ik op zolder een 'mancaveje' heb kunnen maken, heb daar een 3 meter lang bureau staan met mijn eigen game pc. Met vrouwlief de afspraak kunnen maken dat woensdagavond van mij is en dat zij voor de kids opdraait :p
Heb je geluk. Onze huis heeft maar 4 slaap kamers. Mijn dochters slapen op een stapelbed dus we hebben maar net genoeg ruimte voor ons alle.

Manyuken

Senior Member
Heb je geluk. Onze huis heeft maar 4 slaap kamers. Mijn dochters slapen op een stapelbed dus hebben maar net genoeg ruimte
Ik heb vroeger thuis zo'n 13 jaar met mijn broertje in een stapelbed geslapen op 1 kamer dus ik weet hoe dat is haha.
Wij hebben toen er uiteindelijk maar 2 kleinere kamers van gemaakt zodat we toch allebei een 'eigen' plekje hadden ;)

seb83

Senior Member
1,5 en 2,5, Irish twins noemen ze dat ;)

Maar herkenbaar verhaal hoor, die van mij zijn 2 en 4 en als ik af en toe een uurtje Far Cry kan spelen gaat de vlag uit. Ik mag van m'n zoontje op alles schieten maar niet op wilde zwijntjes, dat is zielig.

Crewz

Senior Member
Welke instelling, ik zie hier namelijk nog niet echt hoe de TS met zijn kinderen om gaat, als de TS graag games speelt zie ik dat niet gelijk als invloed hebben op zijn kinderen mits de kinderen niet mee kijken.
Hij zegt als zijn kinderen naar bed zijn dat hij dan een spel wil spelen. Dus dan kan een potje battlefield prima toch?

Bovenaan