BATTLEFIELD V (spoiler alert!!)

Ook weinig aan de engine veranderd zo op het eerste gezicht. Ik had liever Vietnam of 2143 gezien, maar ook in een Battlefield WW2 gaan weer 700+ uur inzitten.

Flipking94

Senior Member
User systemen
Ja, WWII zie ik gewoon echt wel zitten, zeker als ze de lijn van vorige battlefield doortrekken hierin met de commentaren van de community. Het is geleden sinds battlefield 1942 (2002), dus meer dan 15 jaar. Ik ben echt blij met de aankondiging en kan niet wachten tot de beta en officiële trailer deze woensdag.

Grootste zaak die ik hoop veranderd te zien is toch wel echt de dlc-franchise. Denk dat EA hun lesje wel hebben geleerd na battlefield 1 en star wars battlefront :D

Ja BF1 was een grote flop, bf 4 nog wel grijs gespeeld overigens.

Maar inderdaad bf 1942 heb ik ook super veel gespeeld, daar had je ook een mod voor maar ben even de naam kwijt.

Battlefield 1 was helemaal geen flop, zie de cij
Ja, WWII zie ik gewoon echt wel zitten, zeker als ze de lijn van vorige battlefield doortrekken hierin met de commentaren van de community. Het is geleden sinds battlefield 1942 (2002), dus meer dan 15 jaar. Ik ben echt blij met de aankondiging en kan niet wachten tot de beta en officiële trailer deze woensdag.

Grootste zaak die ik hoop veranderd te zien is toch wel echt de dlc-franchise. Denk dat EA hun lesje wel hebben geleerd na battlefield 1 en star wars battlefront :D
Wat was er mis met bf1 ?

Flipking94

Senior Member
User systemen
Bwaah, ik vond bf1 eigenlijk best wel leuk eerlijk gezegd, bf4 nooit lang gespeeld, maar bf3 is love. Denk in totaal meer dan 1000 uren in battlefield 3 zitten, echt een heerlijke game vond ik dat, speel dat spel trouwens nog steeds af en toe. Als je ziet dat na 6 jaar er nog steeds mensen zijn die die game spelen, zegt genoeg.

Battlefield 1 kon ik echt wel smaken, gewoon omdat de speelstijl vrij sterk op bf3 lijkt (time to kill, reactie, ...). Maar velen zijn verdeeld over de mening van die game, i don't know why :/

Bwaah, ik vond bf1 eigenlijk best wel leuk eerlijk gezegd, bf4 nooit lang gespeeld, maar bf3 is love. Denk in totaal meer dan 1000 uren in battlefield 3 zitten, echt een heerlijke game vond ik dat, speel dat spel trouwens nog steeds af en toe. Als je ziet dat na 6 jaar er nog steeds mensen zijn die die game spelen, zegt genoeg.

Battlefield 1 kon ik echt wel smaken, gewoon omdat de speelstijl vrij sterk op bf3 lijkt (time to kill, reactie, ...). Maar velen zijn verdeeld over de mening van die game, i don't know why :/
Ik speel bf4 altijd met een vast groepje van 18 spelers, 16 daarvan kochten BF1 en hadden na 1 uur spijt van de aankoop.
Ik heb de game zelf ook gespeeld maar vergeleken met bf4 en 3 is het een grote flop geworden, helaas.

Hopen dat ze het met de ww2 wel weer beter gaan doen, tenminste dat verwacht ik.

Ik denk dat het door de smaak komt, ouwe verrotte wapens waar voor bij je skills moet hebben. Het is dan ook geen bf3 of bf4 waar je met gemak 30 kills maakt en maar 5 keer dood gaat. Ook was mapdesign niet altijd even eerlijk, maar eerlijkheid heb je niet in een oorlog, een kant heeft wat voordeel bij sommige mappen.

Een flop was het zeker niet gezien het cijfer en de spelers in de basic game.

Laatst bewerkt:

Flipking94

Senior Member
User systemen
Ik vind dat de maps al bij al erg gevarieerd zijn, je hebt heel uitgestrekte maps, maar ook vele maps voor close quarters. Ballroom blitz bijvoorbeeld vind ik een erg leuke map owv de vele variatie die je hebt. Maar zo heb je er nog heel wat waar ik niet het gevoel heb benadeeld te worden. In vorige battlefields waren er zeker ook betere en minder goede maps.

Uhm voor bf3 of 4 heb je zeker wel skill voor nodig. BF1 wat minder dus daardoor ook wel iets makkelijker dan bf 3/4 maar je hebt alsnog enig skill nodig.

Qua maps speel ik eigenlijk alleen kleine maps, grote maps is wat meer voor de arcade spelers ivm voertuigen.

Voor mij is het sowieso al wat makkelijker, ik speel dut soort games al erg lang.
Voor mensen die het nog niet zo lang doen of wat minder skills hebben kan het best lastig zijn ind.

Flipking94

Senior Member
User systemen
@Supreme-1985 ik speel al sinds battlefield 2, dus ben toch wel een veteraan denk ik dan. Battlefield 1 is eigenlijk juist gemaakt voor de skillkanonnen (infanterie). Ik moet je wel gelijk geven met de vliegtuigen, daar heb je niet echt skill voor nodig om een mooi aantal kills te maken, dat had je met littlebird, heli en jet wel een heel stuk meer in bf4. Maar om te zeggen dat bf1 makkelijker is, nee. Er zijn ook zoveel zaken die meer tactiek vergen dan vorige battlefields, zoals bijvoorbeeld gas, sweet spot van snipers, ...

Bovenaan