Asus Transformer Book T100TA-DK002H

Status
Niet open voor verdere reacties.

MacD

Senior Member
Te koop :
Deze Asus Transformer book, model T100TA-DK002H.

Maart 2014 gekocht bij de MyCom in Breda, de bon ben ik jammer genoeg kwijt.

De tablet is dus zo'n 4 jaar oud en heeft een paar gebruikers sporen : wat krasjes, op het toetsenbord is er een rubbertje verdwenen en de sticker waar de Windows serie code opstond is kwijt (de serie code heb ik nog en word op papier bij de tablet gedaan)
Voor de rest is de tablet nog helemaal in orde, geen krassen op het scherm niks.

De tablet is geleverd met Windows 8.1, zelf heb ik er Windows 10 Home 32-bit opgezet (net vers geïnstalleerd)

Het is dus niet de jongste tablet meer, en niet de snelste, maar voor zijn leeftijd ziet hij er nog goed uit.
Iemand die een goedkope tablet zoekt om digitale boeken op te kunnen lezen, wat te internetten, foto's kijken of YouTube filmpjes kan met deze Asus nog makkelijk aan de gang.
Als je digitale boeken leest houd de accu van de Asus het nog tussen de 12 en 14 uur uit zonder op te laden.

De originele doos zit erbij, net als het oplaadsnoer.
(De tablet is geleverd ZONDER CD-ROM met drivers of een handleiding)
Wel zit er nog een ongebruikte serie code voor Office 2013 bij.
Een stylus
En een ICIDU tasje voor de tablet (deze had ik gekocht voor de Asus en ik doe er nu niks meer mee)

De vraagprijs is vast en betreft € 86,95 voor alles inclusief verzendkosten.

HDi1979

Senior Member
Ik wil deze ASUS Transformer Book wel van je overnemen voor de vraagprijs inclusief verzendkosten. Even contact via PB?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan