1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Asus HD7970-DC2T-3GD5 / Vogel's Evolution TwistDock voor PS3 aangeboden

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door Jorn, 18 feb 2019.

1. Jorn

Jorn Senior Member

Sinds:
    22 feb 2004
    Te koop:

Een ASUS HD7970 DC2T videokaart in goede staat. Mag weg i.v.m. het overbodig zijn geworden door een upgrade naar een andere videokaart. De videokaart werkt nog steeds goed. Alleen gebruikt voor gaming, niet voor mining. Niet overclockt geweest (behalve de standaard factory OC).

De kaart is verder zeer vergelijkbaar met een HD7970 Ghz Edition en een R9 280X qua prestaties dankzij de factory OC.

Helemaal compleet met doos en toebehoren, zie de foto's. Er zit geen garantie meer op. Vraagprijs: 65 euro inclusief verzendkosten.

Een Vogel's Evolution TwistDock voor PS3:
    Precieze type: GPD 3200, bedoelt voor de PS3 "original" en PS3 "Slim".
    Zie deze video voor een demonstratie van deze Vogel's Twistdock.

Compleet inclusief de toendertijd optionele GPA 3210 USB-hub (4 extra USB-poorten) en GPA 3220 kabelset (haakse HDMI-kabel en stroomkabel).
    Verder ook helemaal compleet met originele doos en toebehoren en zitten er ook kabels bij waarmee via de AV-multi-out-uitgang met een converter naar een 3,5mm jack een bedrade headset aangesloten kan worden.

Mag weg omdat voor mij deze Vogel's Twistdock overbodig is geworden. Vraagprijs: 12,50 euro inclusief verzendkosten.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2019
  2. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Die GPU kan wel een poetsbeurtje en stofzuigertje gebruiken ;)
    Denk alleen dat je niet dat bedrag er voor gaat krijgen..
    Tweedehands GTX960 4GB zijn voor ongeveer hetzelfde bedrag verkrijgbaar en die zijn toch nog wel een stukkie sneller volgens mij...

3. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Deze kaart heb ik ook gehad in crossfire. Kan je de 280x versie bios op flashen. Draait i op 1150mhz op de core en geheugen op 6500mhz. Prima kaartjes super overclockers en erg koel!!

Met battlefield draait deze beter dan de gtx 960 :)

4. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
    Ik geloof je...

Ik geloof je niet...

5. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    En toch zijn deze geen heet hoofden door deze koelers.

6. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
    Ah op die manier. Maar ze slurpen wel hoeveelheden stroom waar je u tegen zegt, en die warmte moet toch echt je kast uit.

7. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Tjah ik had daar de cooler master HAF full tower voor :p

8. Jorn

Jorn Senior Member

Sinds:
    22 feb 2004
    Heb het even nagezocht in deze review en de kaart zou bij full load zo'n 222 watt verbruiken.
    Bij een redelijke airflow in een kast moet dit op zich niet zo'n probleem zijn qua warmte.

9. darkinfidel

darkinfidel Senior Member

Sinds:
    19 mrt 2015
    Probleem nee warm ja. Heb zelf een 7970ghz en 3 280x kaarten gehad en me broer 2x 7950 met de Asus cooler. Maar voor de leeftijd zot er ook aardig wat preformance in de kaart