1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

ASUS A52J Series notebook 'freezes' bij het uitvoeren van handelingen

Discussie in 'Beginnersvragen' gestart door Joren.de, 15 apr 2011.

1. Joren.de

Joren.de

Sinds:
    15 apr 2011
    Dag leden,

Dit is mijn eerste bericht, dus weet niet of ik het allemaal goed beschrijf, maar ik zal zo helder mogelijk aangeven wat er fout gaat.

Probleem:
    Mijn laptop hapert of blijft hangen bij het uitvoeren van de meest simpele handelingen. Soms hangt hij maar 5 seconden, de andere keer wel 1 minuut. De ene keer heeft hij er ook meer last van, dan de andere keer. Soms is het zelfs al bija het versturen van een e-mail.

Wat is het (denk ik) het probleem:
    Mijn videokaart drivers. Ik heb een clean install gedaan, alle windows updates gedaan en elke keer als ik mijn videodriver installeer begint het gezeur.

Wat heb ik er al aan gedaan?
    1. Oudere drivers geinstalleerd. (Wel eerst uninstall huidige video drivers natuurlijk)
    2. 32 bits drivers geinstalleerd. Werkte niet
    3. Video drivers van de website van de fabrikant van de vidoekaart geinstalleerd.
    4. Video drivers vanaf de site van de laptop.

Het werkt allemaal niet. Wat kan ik er aan doen?

Systeem:
    ASUS A52J Series notebook
    Intel Core i3 M 370 2.40GHZ
    2 x 2GB ( DDR3 1066)
    ATI Mobility Radeon HD 5470 (M92-XTX), DDR3 512MB
    500GB 5400RPM 2.5" SATA
    Super Multi Dual Layer DVD Burner
    Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit EN OEM
    Resolutie: 1360 x 768

Hartelijk bedankt alvast voor uw hulp!

Groet,

Joren

2. blacklink

blacklink

Sinds:
    4 sep 2008
    Contact opnemen met de ASUS en opsturen voor reparatie. Waarschijnlijk een hardware defect zoals jij het verteld.

3. InsaneKitty

InsaneKitty Senior Member

Sinds:
    17 jul 2003
    klinkt een beetje als een defecte harde schijf, maar videokaart zou ook kunnen.
    Idd contact opnemen met de leverancier of asus voor reparatie.