Asrock Service Redefinition

fjdewilde

Member
Ik stapte binnen bij Asrock Europe met n probleem met n moederbord dat mn tussenleverancier niet wilde oplossen en stond even later weer buiten bij Asrock met n glimlach en verlost van mn probleem.
Ter plekke en waar je bijstaat wordt t begrip "Service" geherdefinieerd.
Geen tijd verspillen met afschuifmailtjes, niet de klant t bos in sturen, maar gewoon actie en aanpakken.
De hooggekwalificeerde technici zijn daar om problemen van de klant op te lossen.
Dus zit je vast met je Asrock moederbord. Komt t na diagnoses terug met verbogen socketpinnen of iets dergelijks, stop en ga te rade bij echte experts.

Aanrader!

Laatst bewerkt:

LaCrimosa

Senior Member
Ten eerste: Niet iedereen kan zo maar effe naar AsRock Europe huppelen met een defect stuk wegens werk, school, afstand.

Ten tweede: Denk maar niet dat men bij AsRock Europe er een gewoonte er van gaan maken. Jij hebt het geluk dat je de ballen had om daarlangs te gaan met je probleem dat door de tussenpersoon afgeschoven werd. Het kan wel zijn dat men bij AsRock hun procedure kunnen herzien en hun netwerk daar van op de hoogte stellen. Maar verwacht niet dat Jan en alleman daar zal kunnen binnenvallen met hun probleem.

fjdewilde

Member
Ha die Lacrimosa,

Volgens mij betekent Lacrimosa traan of zo en tis idd geen reactie om van te lachen.
Je kunt gewoon n halve dag vrijnemen om dr langs te gaan en ze zitten idd een eindje weg nl. in Nijmegen.
Dr zijn geen ballen voor nodig om daar langs te gaan want ze bijten niet.
Hier staat nu iig een superkrachtig moederbord te snorren ipv dat je niks hebt omdat je uit desintresse of t idee van geld teveel geen actie onderneemt.
Doet onrecht aan de servicegerichtheid van de organisatie!

JB56

Senior Member
Tja, we vinden het kennelijk moeilijk om te geloven dat er nog fabrikanten zijn die écht service leveren. Dat snap ik wel, ik heb ook aardig wat slechte ervaringen gehad, maar laten we blij zijn dat Asrock het goede voorbeeld wil geven.

LaCrimosa

Senior Member
Tja, we vinden het kennelijk moeilijk om te geloven dat er nog fabrikanten zijn die écht service leveren. Dat snap ik wel, ik heb ook aardig wat slechte ervaringen gehad, maar laten we blij zijn dat Asrock het goede voorbeeld wil geven.
Dat sluit ik niet uit, dat er fabrikanten zijn die echt een goede service willen leveren, maar hoe je het draait of keert, ze hebben een netwerk van verdelers, herstelcenters en verkooppunten die hun ook geld kosten en waar ze via contract aan verbonden zijn. Dat is nu eenmaal het systeem.

Roel1966

Senior Member
Ter plekke en waar je bijstaat wordt t begrip "Service" geherdefinieerd.
Ik zit mij eigenlijk af te vragen of je eerder al contact had opgenomen met Asrock Europe want dan hadden ze toch dan al kunnen voorstellen dat je het board per post naar hun kon sturen. Het mag dan wel zijn dat ze je nu dan ter plaatse snel geholpen hebben maar als je het reizen gaat tellen en de halve dag vrij nemen, hmm, duur boardje geworden zo.

LaCrimosa

Senior Member
Houdt in, Roel1966, dat je natuurlijk in Nederland woont. Maar zoals naam laat vermoeden bedient AsRock Europe zoals hun naam dekt, Europa. 'k Zie me nog zelfs niet vanuit Belgie naar Nijmegen tuffen om een herstelling van een moederbord.

eismc2

Senior Member
2x een topic gemaakt
@fjdewilde Idd. Had wel ff fijn geweest dat je één van de twee gemeld had. Over service gesproken :rolleyes:
Holy Moly. Zit ik me daar in 'die lege' een bult te typen omdat ik het vreemd vind, dat niemand erop gereageerd heeft sinds gisteravond.
@LaCrimosa ik ook niet, vanuit engeland ff naar Nijmegen in een halve dag. F.J. de Wilde .. Dream on bro!

Laatst bewerkt:

Roel1966

Senior Member
'k Zie me nog zelfs niet vanuit Belgie naar Nijmegen tuffen om een herstelling van een moederbord.
Nee inderdaad, ook van bij mij uit ( Zuid-Limburg ) is Nijmegen nog steeds niet direct naast de deur en tja, denk maar niet dat zij daar ter plaatse dat board gerepareerd hebben en hij gewoon een nieuw of refurbished board gekregen heeft. Dit hadden ze dus ook gewoon direct via de post kunnen regelen en dat ook eigenlijk bij wel meer fabrikanten gebruikelijk is.

LaCrimosa

Senior Member
Heb bij mijn Gigabyte AB350 Gaming 3 ook een nieuw moederbord gehad bij Alternate. Deze, defecte, was nog in garantie en heb ik persoonlijk binnengebracht na contact met hun service. Voor mijn eigen ogen getest, zowel bord, geheugen als CPU, waarna men dezelfde procedure hebben doorlopen met het vervangend moederbord. Plus hebben ze het mobo voorzien van de laatste Bios.

Bovenaan