Android 5.0 installeren

hallo,

kan ik android 5.0 installeren op mijn acer liquid E2?

Vindt 5.0 lekker werken en wil het graag hebben. plus dan gaan misschien al mijn fabrieks apps een keer weg.
Nu weet ik alleen niet hoe ik dit moet doen....

iemand een goede tut voor het flashen en een betrouwbare website voor android 5.0?

Groet,
Joël

Roel1966

Senior Member
User systemen
@Joël Albersen , je zou hier eens kunnen kijken of er misschien custom roms zijn voor die Acer maar er is niet zomaar een officiele update naar 5.0 te krijgen. En voor die fabrieks apps zal je het toestel moeten gaan rooten wat dan in die link hierboven beschreven staat hoe je dat kan doen. Let er wel op dat je het risico loopt dat het toestel gebricked kan raken en dan kan je hem de prullenbak in gooien dus het is niet zonder risico.

joz

Senior Member
User systemen
Let er wel op dat je het risico loopt dat het toestel gebricked kan raken en dan kan je hem de prullenbak in gooien dus het is niet zonder risico
Een software brick is altijd wel te fixxen (soms word het wat ingewikkeld), dus gelijk in de prullenbak is wel een beetje zonde.

joz

Senior Member
User systemen
Firmware is ook gewoon software, enkel op een niveau dichter bij de hardware.
Zolang je fastboot kunt gebruiken kan je altijd firmware flashen. Fastboot slopen is een kunst ansich.

Bovenaan