Ali-Express advertentiefun topic [deel 1]

govie

Senior Member
User systemen
Hierbij de eerste advertentie die ik vanaf nu heb gevonden met een fout erin. Ik zoeken naar een bluetooth headsetje voor joggen met minimaal 8GB geheugen zodat ik soms de telefoon kan laten tijdens bijvoorbeeld een uurtje rennen. Ik vind zon ding aan de pols klote en ik vind het soms niet prettig om op te nemen tijdens een rondje joggen. Dus kwam ik uit op de volgende produktadvertentie, welke er opzich prima uitziet qua specs al is het geluid natuurlijk altijd gokken bij onbekende chifi.

https://www.aliexpress.com/item/330...chweb0_0,searchweb201602_9,searchweb201603_53

Maar verder op die pagina zie je deze onderstaande prent. 🤡

(die gozert heb ze nie in! :p )

Gronaldo

Senior Member
User systemen
Als je een topic over fouten in de AliExpress website wil starten, mag je wel extra schijfruimte vragen bij de beheerders van HWI. :)
De NL vertalingen zijn veelal bedroevend, dit geldt overigens ook al voor de Engelse versie.

govie

Senior Member
User systemen
Als je een topic over fouten in de AliExpress website wil starten, mag je wel extra schijfruimte vragen bij de beheerders van HWI. :)
De NL vertalingen zijn veelal bedroevend, dit geldt overigens ook al voor de Engelse versie.
Als ik weer een opzienbare faal vind, dan post ik hem hieronder. Ze zijn ook gewoon grappig en soms zelfs misleidend, ze doen maar wat op ali. 🤠

Bovenaan