Abonnement opzeggen.

ovidius

Senior Member
Hallo

Graag wilde ik mijn abonnement op HWI magazine opzeggen.
Ik heb gezien dat het schriftelijk moet gebeuren.
Maar mijn vraag is nu, mag ik ook een e-mail sturen ?
Moet dit dan naar abonnementen @ hub.nl

Of moet echt een brief schrijven en opsturen met de post. naar het volgende adres:

<Oude contactgegevens verwijderd, zie post hieronder voor actuele informatie>

En dan gewoon je naam en adress vermelden en zeggen dat je je abonnement wilt stoppen.( en je nog enkel(e) laaste nummers moeten krijgen.)

Groeten Ovidius

Laatst bewerkt door een moderator:

schurk

Member
Na jaren trouwe lezer van de hardware.info Magazine toch mijn abonnement beeindigd, ik zie geen reden om nog 50 euro per jaar te betalen als ik nu toch alles online kan lezen op de site zelf( ondanks enige vertraging)

Forum m8

Senior Member
Na jaren trouwe lezer van de hardware.info Magazine toch mijn abonnement beeindigd, ik zie geen reden om nog 50 euro per jaar te betalen als ik nu toch alles online kan lezen op de site zelf( ondanks enige vertraging)
Haha... dat is echt van de zotte. €50!? Laat je ze per stuk opsturen naar Afghanistan ofzo?

HWI zei:
Twee jaar abonnee worden kan voor het gereduceerde tarief van € 49,50.
Je zit er slechts een factor twee naast!

Global-Interface

Senior Member
Hwi is niet meer de kleine jonge van vroeger,
Kant en klare larie. Tweakers mocht willen dat ze zulk een constante basisinfo hadden/hebben als HWI. Ja toch?
Google op : Tweakers.
Dan hit je : Wij stellen technologie op de proef. Lik me t@gus.
HWI is altijd de grotere broer geweest voor mij en is dat nog steeds.
Ik hoef geen info over Den Haag Vandaag, de waarde van een bitcoin of de perikelen betreffende de bonus van Elon Musk...ofzo.
Tweakers is de nu.nl , maar ok.met een tech sausje..en die hoef ik niet. :)

Laatst bewerkt:
Hwi is niet meer de kleine jonge van vroeger, ze zijn nu samen met Tweakers en overgenomen
Ik begrijp de gedachte, maar moet hem toch even corrigeren. HWI is nog altijd een bedrijf met momenteel 14 mensen in dienst (van wie 7 redactie), binnen een aanzienlijk grotere organisatie. Daarbinnen zijn we een zelfstandig onderdeel, dus we moeten de eigen broek ophouden. Juist omdat we een nauwere focus hebben en dus een kleinere doelgroep, zullen we nooit zo'n breed bereik hebben als onze gewaardeerde buren. En juist om die reden zijn we abonnees van ons magazine bijzonder dankbaar én mogen alle niet-abonnee bezoekers dat ook zijn, want zonder het magazine hadden we een aanmerkelijk kleinere redactie.

Om die reden willen we ook eerder meer dan minder doen voor magazine abonnees. Dus wie weet trekken we je in de toekomst alsnog weer over de streep :)

--
Die post van @Global-Interface hierboven is natuurlijk niet nuttig, maar wel leuk om te lezen voor mij en alle andere collega's die dagelijks hard bezig zijn om HWI te voorzien van mooie artikelen en nieuws, en steeds mooier en beter te maken. Bij gebrek aan een 'vind ik leuk' dus een 'vind ik nuttig' ;)

psychosammie

Senior Member
ik zie geen reden om nog 50 euro per jaar te betalen
Nou, die reden is hierboven dus uitvoerig gegeven. Jammer dat je die zelf niet zag of wilde zien.

there ain't no such thing as a free lunch

Daarnaast, 1 keer naar de kroeg en je bent meer kwijt. Dus waar hebben we het over?

Bovenaan