Aboland - HWI magazine...

Heb deze week anno 2017 ook een brief ontvangen van het incasso bedrijf Brynhild betreffende een niet betaalde verlenging van mijn hwinfo magazine ! Ook ik woon in Belgie, plus het feit dat ik niets ontvangen hebben via mail of per post vind ik zeer verontrustend. Zoals quiller voel ik er niets voor om zo behandeld te worden. Spijtig genoeg zal ik ook uit vrees mijn abonnement opzeggen. Ik heb de vraag hiervoor gestuurd naar :

klantenservice@aboland.nl

Ik hoop op een antwoord.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste leden/HWI,

Ik ben inmiddels vele jaren lid van jullie magazine. Ik kreeg afgelopen week ook een aankondiging van een incasso bureau ivm met een niet tijdig betaald abonnement .

Is dit nu niet een stap te ver ? ik ontvang geen mail , sms of brief. Als je dan durft vergeten te betalen dan is het toch normaliter dat je eerst een herinnering stuurt ? .

Als dit de normale klantvriendelijke procedure is dan wil ik geen abbo meer op het magazine. Wat ik niet begrijp dat dit probleem zich niet de eerste keer voordoet , hoe kan het dan zijn dat dit heden dagen nog niet is opgelost ?

Wat moet ik nu doen om 1 waar zijn mijn abonnements gegevens, ten laatste tegen welke dag moet ik betalen ?
2. hoe zeg ik op een correct manier mijn abonnement op ?

Spijtig dat er zo word omgegaan met klanten door abboland.

BTW bericht verstuurt via

klantenservice@aboland.nl,

Dit is absoluut niet de bedoeling - maandag gaan we dan ook direct contact opnemen met onze abonnementenadministratie.
Ondertussen is het handig als je een bericht stuurt naar abonnementen@hardware.info met alle gegevens - abonneenummer, en indien mogelijk een scan/foto van de brief die je ontvangen hebt.

Bovenaan