hallo, ik ben van plan om mijn ziggo media box horizon om te wisselen voor een media box next van ziggo. nu blijkt dat ik bij de laatste, media box next dus, een internetverbinding moet hebben in verband met updates en dergelijke. deze had ik bij de media box niet nodig. ik zou dit kunnen oplossen door een eventuele wifi verbinding te maken door middel van wifibooster via een stopcontact. ik heb echter in de woonkamer een zeer slechte wifi ontvangst. Mijn huidige internetverbinding loopt vanuit de meterkast in de overloop via een wifi booster van ziggo naar de connectbox. op mijn studeerkamer hangt ook zo een booster waaraan een utp kabel is aangesloten die naar de pc wordt aangesloten. ik ben niet technisch maar kan ik nu ook een dergelijke booster of repeater of acces point in de woonkamer bij de tv in het stopcontact steken, en via een utp kabel verbinding met de mediabox next?........ik zou dan in totaal 3 aansluitpunten hebben via de wifi boosters? ......wie kan mij hier een antwoord op geven?....
Mvrgrt, Christiaantje
Mvrgrt, Christiaantje