Aankoop nieuwe televisie -- Gaming? Geluid? Beeld?

Allen,

Ik ga binnenkort verhuizen en heb mezelf voorgenomen me een cadeautje te gunnen, namelijk een nieuwe TV.
Momenteel heb ik een 37" Philips ambilight model van 2008 dus vooruitgang zal ik zeker wel kunnen maken.
Waar gebruik ik mijn TV voornamelijk voor:
Netflix
Nintendo Switch
PS4

Ik heb eigenlijk amper kennis van televisies en had nu het volgende model op het oog:
https://nl.hardware.info/product/484393/samsung-qe55q8d-2018/specificaties

Ik ben geen grote TV-hanger maar ik wil zoals iedereen wel mooi beeld en geluid en bijkomend een deftige lage input lag voor bij het gamen.
Is dit hier een goede TV voor? Of is dit wat te veel? Als ik het budget lager kan houden dan graag, maar ik wil gewoon een goede TV :)

quiller

Senior Member
User systemen
@Ilse23 Jij moet voor je eigen portefeuille beslissen … MAAR : ik zou altijd een goede oled (zoals voorgesteld) verkiezen boven wat samsung momenteel aanbied in die prijscategorie... Bijkomend mail naar winkels voor prijzen (zie op tweakers hiervoor op het forum) en vraag hun beste prijs. Je zou versteld kunnen staan...

Belangrijk gegeven : waar je gaat wonen hoe belangrijk is lichtopbrengst van de tv? Kan je verduisteren of ga je overdag met enkele ramen die open zijn en invallend licht op je tv kijken?

Bovenaan