4k eyefinity/surround Samsung 840 EVO wallpapers (3 monitors; 11520x2160)

LM Kramer

Senior Member
Hee mede HWI'ers,

Ik heb zelf een eyefinity setup en een van mijn problemen is het gebrek aan wallpapers voor deze resoluties. Daarom heb ik besloten er zelf een aantal te maken. Deze eerste versies zijn in 3x 4k resolutie. Op deze manier hoop ik een beetje te kunnen bijdragen aan de 4k hype en vanaf 4k kan je makkelijk downscalen naar andere resoluties. Zelf heb ik nu drie 1680x1050 monitoren. Een 4k monitor staat op mijn verlanglijstje (1tje voor alsnog ;))

Voor de eyefinity en windows 7 gebruikers (zoals ik) heb ik de hele wallpapers geupload. In windows 8 bestaat ook de optie om per monitor een achtergrond te kiezen geloof ik. Voor deze mensen heb ik de afbeeldingen in drieën gesplit.

NOTE.. DE ONDERSTAANDE AFBEELDINGEN ZIJN NIET IN 4K!! Hardware.info ondersteunt geen afbeeldingen groter dan 1920x1080. Ik zal dropbox links maken naar de afbeeldingen in de originele resolutie!

2_1.jpg2_2.jpg2_3.jpg

1_1.jpg1_2.jpg1_3.jpg

3_1.jpg3_2.jpg3_3.jpg

Ik heb uiterst mijn best gedaan, want ik wil deze ssd dolgraag winnen. Beetje jammer dat ik al zoveel goede inzendingen langs heb zien komen :p. Mijn photoshop skills zijn niet top, maar ik ben best tevreden over het resultaat (en nog wat geleerd ook!).
Mijn huidige 60 gb Agility 3 is voor 98% gevuld en ik ben genoodzaakt telkens programma's te verwijderen, omdat windows somehow steeds meer ruimte opeet :(. Zo een 750gb Evo zou dus goed van pas komen.

Ik wens alle andere deelnemers veel succes. Moge de beste/origineelste winnen :)

LM Kramer

Senior Member
Nog wat dingen die ik vergeten was te melden. Ik heb niet echt een thema voor mijn inzendingen, maar ik heb geprobeerd mijn afbeeldingen clean en simpel te houden. Ik heb naast de gewone Samsung 840 EVO ook de mSata varianten in mijn afbeeldingen gebruikt. In mijn ogen zijn dit dezelfde SSD's, maar dan in een ander jasje. Ik ben zelf de gelukkige eigenaar van twee 256gb mSata EVO's in mijn laptop. Als ik er nou ook nog een in mijn desktop heb klopt het plaatje helemaal ;)

Ik zie dat ik vergeten ben mijn desktop te fotograferen. Ik ga morgen de camera van mijn ouders eens opzoeken. Foto's met mijn crappy smartphone wil ik jullie niet aan doen.

LM Kramer

Senior Member
De camera had wat moeite met het licht van de monitoren. Daardoor vallen details een beetje weg, dus hier nog een paar van iets dichterbij. En ik heb net een dode (rode) pixel gevonden in de camera :( hij is vrij duidelijk in sommige foto's.

6.jpg IMG_1425.jpg

Bovenaan