1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

2x Sapphire Dual-X R9 280X 3G D5

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door Runaque, 9 jun 2019.

1. Runaque

Runaque Senior Member

Sinds:
    28 apr 2016
    Ik heb twee Sapphire Dual-X R9 280x GPUs te koop die in prima staat verkeren en zijn altijd netjes onderhouden en op regelmatige basis stofvrij gemaakt. Kaarten komen met de bijgeleverde flexibele Crossfire bruggetjes om deze aan elkaar te koppelen. Documentatie en drivers zitten alsook in de doos.
    Kaarten gaan niet afzonderlijk weg.

Specificaties over deze GPU zijn na te slaan op onderstaande link.

https://tweakers.net/pricewatch/3509...specificaties/

120€ voor beide GPUs opgehaald en verzenden kan ook, eventueel gebracht worden kan besproken worden indien in de regio Antwerpen stad.

Contact kan via PM of Discord (Runaque#8905).

2. LaCrimosa

LaCrimosa Senior Member

Sinds:
    20 mrt 2012
    Voor die prijs heb je bijna tweemaal een RX 570 van AMD, die geen crossfire bruggetje nodig hebben. Maw, denk dat je vraagprijs een beetje te hoog is.

3. Runaque

Runaque Senior Member

Sinds:
    28 apr 2016
    Dit kon niet via pm? Ik heb rondgekeken en daarop mijn prijs gebaseerd en over de bruggetjes gesproken, niet ieder moederbord ondersteund CrossFire via pci-e. Toch bedankt om dit topic te vergallen.

4. suijkerbuijk

suijkerbuijk Senior Member

Sinds:
    21 dec 2016
    Voor 60euro per stuk zijn het geen slechte kaarten . (250 W verbruik?)
    De goedkoopste rx570 is nog steeds 115euro dus waar hij twee vandaan haalt geen idee.
    OF hij moet gebruikt bedoelen .
    Maar eerlijk is eerlijk je moet net de juiste persoon treffen er voor.
    Geef markplaats meer kans trouwens daar heeft niet iedereen verstand van videokaarten .
    En zal je ze makkelijker kwijt kunnen.

Succes met verkoop.

5. WEBPC

WEBPC Senior Member

Sinds:
    28 okt 2016
    Ja, ik denk ook dat dat een misverstand is. TS bedoelt 120 voor beide kaarten.
    Ik denk dat @LaCrimosa het idee had dat het 120 per kaart was.

60 voor een 280X vind ik ook geen gekke prijs.

6. Runaque

Runaque Senior Member

Sinds:
    28 apr 2016
    Ik dacht anders dat het vrij duidelijk was dat het om een koppel ging aangezien ik aangeef dat ze niet afzonderlijk weg gaan.