1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

2080 voor €599

Discussie in 'Videokaarten & 3D-chips' gestart door seb83, 13 jan 2019.

1. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
  2. JMM

JMM Senior Member

Sinds:
    8 aug 2006
    Zeer mooie prijs.
    Geeft mij het gevoel dat je hier in de Benelux serieus geript wordt.

3. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Lol lees ik dat nou goed dat je het ook in 72 maanden kan afbetalen 10,40??

4. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    Yep, is hier heel normaal in Duitsland.
    Maar 8% rente....
    Er zijn hier in DE genoeg 18 jarige gamers met een schuld denk ik zo.

5. Dozijn

Dozijn Member

Sinds:
    6 aug 2013
    Interessant, heb even wat andere kaarten met NL vergeleken en ze zijn ook die zijn stukken goedkoper.
    Heb je al contact gehad of er iets te regelen valt?

Zijn de andere Duitse winkels ook goedkoop of is dit een uitzondering, waarom is het prijsverschil zo groot?

Heb je al andere landen gecheckt hoe daar prijzen liggen?

6. knightvision

knightvision Member

Sinds:
    9 aug 2012
    Nicht mehr lieferbar. helaaschhhh my lebhen!

7. philpend

philpend Senior Member

Sinds:
    8 apr 2014
  8. Dozijn

Dozijn Member

Sinds:
    6 aug 2013
  9. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
  10. TrueTactiX

TrueTactiX Senior Member

Sinds:
    11 mei 2016

Valt wel mee toch? Vrij neutrale kaart met RGB.. en backplate..

11. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Versturen ze wel met DHL? In dat geval Packstation account regelen en laten afleveren bij dichtsbijzijnde Packstation. In het westen moet je sowieso niet wonen, alleen hierom al ;). Let wel op als je in Duitsland gaat fietsen; in tegenstelling tot Nederland gedragen de automobilisten zich daar wel normaal jegens fietsers. Maar pas op voor de automobilisten met geel kenteken!!!

Maar qua niet versturen naar particulieren; hoe willen ze dat checken? Als je vooruit betaald kun je toch gewoon een willekeurige bedrijfsnaam 'lenen' hiervoor?

Ik heb laatste iets van 100 euro aan diverse Loctite producten gekocht. Werd ik opgebeld; 'U heeft uw KVK nummer niet ingevuld'. Dus ik; 'Nee, die heb ik ook niet'. Reken maar dat ik gewoon die Loctite ontvangen heb...

Alleen werd de factuur elders afgeleverd...

Bij de houthandel ook al bij de kassa... wilden ze ook een BTW nummer ofzo hebben. Ik zo; 'He, ik betaal direct, cash'. Toen was het opeens geen enkel probleem meer om een random nummer in te vullen..

Punt is natuurlijk wel dat je dan niet onder de wet koop op afstand valt. En dat is prima wat mij betreft. Daar wordt echt massaal misbruik van gemaakt wat de prijzen alleen maar opstuwt.

12. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
    Geen idee, ik heb nog nooit iets bij ze besteld. Maar met zulke prijzen is jouw idee op z'n minst het proberen waard.

Op z'n minst dan toch R :) Vind 'm ook wel okee. Ik begrijp sowieso niet dat mensen honderden euro's betalen voor iets hoger klokkende kaarten. Stiller, ja, dat snap ik, maar die paar %...

13. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Zolang prestaties maar goed zijn.. maakt.mij uiterlijk geen drol uit. Al was die knal roze:p

14. ruftman

ruftman Senior Member

Sinds:
    5 sep 2003
    In de schulden raken om te gamen, dat ontstijgt mijn voorstellingsvermogen.

15. Dozijn

Dozijn Member

Sinds:
    6 aug 2013
    Gamen en verslaafd raken gaan goed samen hoor, en als je dan je pc voor weinig een flinke upgrade kan geven en niet voorruit wil kijken wat de werkelijke kosten en gevolgen zijn dan zie ik daar een goede combi voor.
    Alleen al een machtige snelle en grafisch sterke pc hebben is voor vele een walhalla, als ik reacties soms lees van wat men voor systemen heeft en ook nog liefst een dubbele grafische kaart opstelling dan is het verkopen op afbetaling net zo slim als het bijvoorbeeld de verkoop van smartphones op afbetaling.

16. TrueTactiX

TrueTactiX Senior Member

Sinds:
    11 mei 2016
    Sommige mensen zijn blijkbaar nooit jong geweest..

17. ruftman

ruftman Senior Member

Sinds:
    5 sep 2003
    Bij niet alle jonge mensen draait alles om gaming.

18. TrueTactiX

TrueTactiX Senior Member

Sinds:
    11 mei 2016
    Ik doelde meer op, dat als je jong bent fouten maakt ( en mag maken ) Ik snap best dat je als 18-jarige op zo'n manier een gpu koopt..

wailingwimmy vindt dit nuttig.
  19. seb83

seb83 Senior Member

Sinds:
    31 okt 2016
    Ik snap het ook wel. Vind het ook helemaal niet zo'n gekke constructie. Al zou ik de looptijd beperken tot de functionele levensduur van zo'n kaart, dus max 36 maanden.

20. TrueTactiX

TrueTactiX Senior Member

Sinds:
    11 mei 2016
    Met mobiele telefoons is het niet anders en je hebt altijd nog de overwaarde (die de betaalde rente weer een beetje dekt)

Zelf zou ik het nooit doen, maar sta gelukkig ook in de financiële positie dat dit ook niet hoeft..