1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

2 jaar oude game PC (excl. videokaart)

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door Marcel Verhoeven, 29 jul 2018.

1. Marcel Verhoeven

Marcel Verhoeven Senior Member

Sinds:
    30 jun 2005
    Goedendag,

Ik heb zo'n 2 jaar geleden een "game" PC gekocht. Sinds de geboorte van mijn zoontje wordt die echter amper meer gebruikt. Daarom heb ik besloten de PC te verkopen. Ik heb al even in de prijslijst gekeken, maar ik weet helaas niet goed welke producten inmiddels beschikbaar zijn die vergelijkbare prestaties leveren. De videokaart (980 GTX Ti) is in een eerder stadium al verkocht.

De specs:
    Intel Core i5-6600K
    MSI Z170A GAMING M5
    2x 8GB Kingston HyperX 2666Mhz
    Samsung SSD 250GB EVOBasic
    Seagate SSHD (2TB)
    Scythe Mugen 4

Dit alles met een BeQuiet voeding (400Watt) en een Fractal Design kast (met window).

Ik dacht zelf aan zo'n 350 euro (o.b.v. andere tweedehands prijzen). Wellicht met een kleine "combo" korting. Is dit realistisch?

2. Etxalar

Etxalar Senior Member

Sinds:
    11 mrt 2018
    350 is geen verkeerde prijs.
    cpu 90
    mobo 80
    ram 100
    ssd 40
    koeler 15
    en dan nog wat voor voeding en kast.
    Wat is het type van de voeding en behuizing?

3. Xpl0visi0n

Xpl0visi0n Member

Sinds:
    10 mrt 2014
    Is deze nog beschikbaar en zou U het zien zitten om deze op te sturen naar belgie?
    Heeft U hem zelf in elkaar gestoken en heeft U de dozen en toebehoren nog?
    Zend me gerust een PB.

4. Marcel Verhoeven

Marcel Verhoeven Senior Member

Sinds:
    30 jun 2005
    De PC is voorlopig gereserveerd. Mocht daar verandering in komen neem ik nog even contact op.