115i voor 69€ bij Paradigit?

Forum m8

Senior Member
Hahaha. Ik las dit nog even door. Do explain.
Die schijn-ZZP'ers die pakketbezorger zijn worden helemaal uitgemolken; krijgen per pakket betaald = extra onbetaald werk als mensen niet thuis zijn. Soms zelfs nog minder als mensen 2x niet thuis zijn. Dit buurtje is overdag helemaal niemand thuis, dus komen de bezorgers overdag helemaal niet en komen ze 's avonds langs. Tja, ik ga daar niet over klagen hoor. Maar het heeft wel tot gevolg dat dat tijdslot wat opgegeven wordt dus niet klopt... en dat je best kunt gokken dat het toch 's avonds komt ookal heb je die duurdere optie niet gekozen :+

Forum m8

Senior Member
Ja, ik wilde ook zo'n pickuppoint gebruiken... maar de Paradigit site gaf het enige logische punt voor mij helemaal niet aan... terwijl het DHL ding er nog steeds zit..

Op de DHL site kun je als je de track en trace code hebt ook kiezen om alsnog naar de pickuppoint te gaan... maar die geeft alleen punten weer IN mijn woonplaats, terwijl die veel onhandiger zijn (en dicht ...) dan het punt wat een plaats verderop naast mijn werkgever zit. Zucht.

Forum m8

Senior Member
Haha, tuurlijk hoor; vandaag bij de buren afgeleverd. Zal me benieuwen wanneer die weer eens thuis zijn.

Forum m8

Senior Member
Voornamelijk DHL Nederland. Post NL gaat meestal prima.

Winkels die met DHL verzenden vermijd ik meestal, maar deze deal was te goed :+

TrueTactiX

Senior Member
Ik ben er zeer blij mee, temps zijn heel goed. Ik heb de bijgeleverde fans niet gebruikt, ik had nog een paar goede (witte, hihi) fans..

Mijn 2700 krijg ik nu WEL op 4.2 ghz, 1.4v wat niet met mijn Mugen 5 lukte.. Temps hikken dan tegen de 80c aan..

Bovenaan