115i voor 69€ bij Paradigit?

audb

Member
Had wel handig geweest om te melden wat een 115i is,ik (en met mij een hoop anderen) heb geen idee.
Even opgezocht en het blijkt om de Corsair Hydro Series H115i te gaan maar ik kijk net en online bestellen is dus niet mogelijk : Alleen beschikbaar in onze winkels
Maar het kan zijn dat het een verouderde model is die ze opruimen.
Helaas zitten ze hier nergens in de buurt dus gaat deze mooi aan me neus voorbij.

TrueTactiX

Senior Member
Ik was een beetje enthousiast en de waan van dit koopje nam het even over.

Volgende keer zal ik NOG specifieker zijn..

Goed geanticipeerd @Forum m8

Forum m8

Senior Member
Ik heb de verzendbevestiging al :)

Dus DHL kennende zal ik hem ergens in Augustus wel in huis hebben.

TrueTactiX

Senior Member
Klopt.. Ik heb ze ook gemaild. Maar voor de rest is het absolute nieuwstaat, en nog steeds een koopje. Ben er niet minder blij mee.

division

Senior Member
erg netjes! Maar krijgt die gpu van jou wel genoeg koeling op die manier? Zoals ik het hier op de foto zie zit de 1ste fan direct tegen je PSU

TrueTactiX

Senior Member
erg netjes! Maar krijgt die gpu van jou wel genoeg koeling op die manier? Zoals ik het hier op de foto zie zit de 1ste fan direct tegen je PSU
Heb core op 1450 gezet en dit draait al een poos zo, temps zijn ongeveer 72c naar een paar rondjes BF..

Liefst zou ik er een reference vega 56/64 in zetten, zou icm de bottom intake wel gaan denk ik. Maar ben heel tevreden met de frames en de kleurstelling in totaal van deze build. Had AMD nu maar ledjes achter de RADEON belettering gezet van de Vega's, dan had het niet zo gevloekt.

Bovenaan